• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En kompis till mig har satt ut denna på fejjan och hänvisar till Bergströms ur, de säljer väl inte ens Panerai?
image.jpeg
Bland det värsta jag sett, helt hemsk.

Bidrar till är den här äkta eller inte massan ?

Är kass på märket och slänger ut en fråga , brorsan hittade denna vid städning i sitt eget garage !
Vad sägs ?
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Tror att de är fake men skadar aldrig att fråga, min mors väninnas klockor. Hittar inte klockorna på chrono så bör vara fake

Var du seriös menar du ? Trodde du var en ganska frekvent postare som hängt här ett tag med kunskap. Får be om ursäkt, tog för givet att du trollade med tanke på bilden du postade.
Som sagt helt kass på märket.
Skitsamma,begrep innerst inne att den var kass .
Nyfiken bara på vad fan man skall kolla på vilket jag fått fram på annat sätt .
Soft :)

Sorry här med, trodde i hastigheten att du skojade lite, därav min smiley. En säker "tell" är ju datumbubblan som ska förstora 2,5 gånger.

Nja, är det verkligen en så säker "tell"? På äldre Rolex kan det säkert stämma men jag vet av egen erfarenhet att det såldes klockor under 2015 som inte har 2,5 ggr förstoring.

Nja, är det verkligen en så säker "tell"? På äldre Rolex kan det säkert stämma men jag vet av egen erfarenhet att det såldes klockor under 2015 som inte har 2,5 ggr förstoring.

Nu gör du mig osäker men på äldre så ska det stämma och den här hade i princip ingen förstoring alls. Vilka från 2015 tänker du på?

Tillbaka
Topp