jandan
Silver
Bland det värsta jag sett, helt hemsk.En kompis till mig har satt ut denna på fejjan och hänvisar till Bergströms ur, de säljer väl inte ens Panerai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bland det värsta jag sett, helt hemsk.En kompis till mig har satt ut denna på fejjan och hänvisar till Bergströms ur, de säljer väl inte ens Panerai?
Vad tror du?haha fejk eller äkta !? ;P
känns inte som den skulle vara äkta. Men kan inte mycket om klockor heller såVad tror du?
Nej den ser inte äkta ut.
Extremt risig bild, men ser väl inte så äkta ut eller?
Ja riktigt äktaBidrar till är den här äkta eller inte massan ?
Är kass på märket och slänger ut en fråga , brorsan hittade denna vid städning i sitt eget garage !
Vad sägs ?
Ja riktigt äkta
Andas kvalitet!Bidrar till är den här äkta eller inte massan ?
Är kass på märket och slänger ut en fråga , brorsan hittade denna vid städning i sitt eget garage !
Vad sägs ?
Han kan eventuellt hänvisa till att den hittades vid en koloskopi.En kompis till mig har satt ut denna på fejjan och hänvisar till Bergströms ur, de säljer väl inte ens Panerai?
vet ej om tag heuern är fejk eller ej men ska föreställa modellen professional iaf.Tror att de är fake men skadar aldrig att fråga, min mors väninnas klockor. Hittar inte klockorna på chrono så bör vara fake
En kompis till mig har satt ut denna på fejjan och hänvisar till Bergströms ur, de säljer väl inte ens Panerai?
Var du seriös menar du ? Trodde du var en ganska frekvent postare som hängt här ett tag med kunskap. Får be om ursäkt, tog för givet att du trollade med tanke på bilden du postade.Tack för era ytterst välgrundade svar , andas verkligen den sanna Ks andan
Som sagt helt kass på märket.Var du seriös menar du ? Trodde du var en ganska frekvent postare som hängt här ett tag med kunskap. Får be om ursäkt, tog för givet att du trollade med tanke på bilden du postade.
Ber om ursäkt igen , trodde du bara trolladeSom sagt helt kass på märket.
Skitsamma,begrep innerst inne att den var kass .
Nyfiken bara på vad fan man skall kolla på vilket jag fått fram på annat sätt .
Soft
Vad står det på baksidan? "Manufactured in Switchinternet?"haha fejk eller äkta !? ;P
Som sagt helt kass på märket.
Skitsamma,begrep innerst inne att den var kass .
Nyfiken bara på vad fan man skall kolla på vilket jag fått fram på annat sätt .
Soft
Kronan, ringen(bezeln) och datumet är helt offBidrar till är den här äkta eller inte massan ?
Vad sägs ?
haha jaa haha jag dööör hahaVad står det på baksidan? "Manufactured in Switchinternet?"
Dags att sortera i vänlistan?En kompis till mig har satt ut denna på fejjan och hänvisar till Bergströms ur, de säljer väl inte ens Panerai?
Dags att sortera i vänlistan?
Den är en limiterad utgåva med endas 3 i världen. Boett i platina och en reservgång på 9 månader. Rek. priset ligger på 100kr.En kompis till mig har satt ut denna på fejjan och hänvisar till Bergströms ur, de säljer väl inte ens Panerai?
Vad står det på baksidan? "Manufactured in Switchinternet?"
Sorry här med, trodde i hastigheten att du skojade lite, därav min smiley. En säker "tell" är ju datumbubblan som ska förstora 2,5 gånger.
Nja, är det verkligen en så säker "tell"? På äldre Rolex kan det säkert stämma men jag vet av egen erfarenhet att det såldes klockor under 2015 som inte har 2,5 ggr förstoring.
Nu gör du mig osäker men på äldre så ska det stämma och den här hade i princip ingen förstoring alls. Vilka från 2015 tänker du på?