Inte alls hemskt skick, länken är lite stretchad men annars är formerna helt ok.Spelar det någon roll? Hemskt skick på den där, den är ju fulpolerad precis överallt
Vet inte om den är äkta eller ej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls hemskt skick, länken är lite stretchad men annars är formerna helt ok.Spelar det någon roll? Hemskt skick på den där, den är ju fulpolerad precis överallt
Vet inte om den är äkta eller ej
Exakt.Det var den som var på tradera tills i torsdags?
Mitt otränade öga säger också att formerna är bra. Dock är länken väldigt lös.Inte alls hemskt skick, länken är lite stretchad men annars är formerna helt ok.
OkInte alls hemskt skick, länken är lite stretchad men annars är formerna helt ok.
Det kan man inte avgöra på bild....?Är i behov av er expertis och dubbelpostar lite.
Är denna äkta?
Jag vet inte vad kan erbjuda mer än just bilderDet kan man inte avgöra på bild....?
Gå till någon som jobbar med Rolex.Jag vet inte vad kan erbjuda mer än just bilder
Ska göra det. Jag tänkte ändå att det vore trevligt att få ert utlåtande.Gå till någon som jobbar med Rolex.
Mina tankar är att den är högst oäkta.Hej!
Tankar på denna Day-Date? En polaren kom och bad mig kolla upp det men är ingen expert på costum’made.
Men känslan säger fejk då fick öppna backsidan så kom upp det ”21stenar” ser för första gången, det minsta jag såg var 23stenar upp till 31 via Chrono24
Känslor ljuger aldrig,Mina tankar är att den är högst oäkta.
Hur har din polare fått tag på klockan?Hej!
Tankar på denna Day-Date? En polaren kom och bad mig kolla upp det men är ingen expert på costum’made.
Men känslan säger fejk då fick öppna backsidan så kom upp det ”21stenar” ser för första gången, det minsta jag såg var 23stenar upp till 31 via Chrono24
frågade om han hade köpt den menHur har din polare fått tag på klockan?
frågade om han hade köpt den men
han svarade att han fick av en kompis,
om man får fråga varför undrade du?
Det är en ganska solklar hint om att klockan är fejk.. Om man inte sett klockan alltså.frågade om han hade köpt den men
Nyfiken. Ingen köper kopior, de hittas eller fås som gåvor. Märkligt.frågade om han hade köpt den men
Han fick den av en kompis men frågade dig om den var äkta? Varför frågar han inte personen han fått den ifrån ?frågade om han hade köpt den men
Han trodde att jag ”kunde” typ då han är informerad om Klocksnack och att jag brukar hänga här, det är därför kom han så att jag kunde kolla upp det, på 5 sekunder hade sagt att den var fejk men han ville ha korrekt svar av ForumHan fick den av en kompis men frågade dig om den var äkta? Varför frågar han inte personen han fått den ifrån ?
Polaren har naturligtvis köpt den själv och vill veta om den kan passera som äkta, inte om den är äkta.Han fick den av en kompis men frågade dig om den var äkta? Varför frågar han inte personen han fått den ifrån ?
Tror det, då han hade nämnt det att han ville flippaPolaren har naturligtvis köpt den själv och vill veta om den kan passera som äkta, inte om den är äkta.
Hm. Vad sunkigt. Ingen nära polare hoppas jag.Tror det, då han hade nämnt det att han ville flippa
nej, ingen nära polareHm. Vad sunkigt. Ingen nära polare hoppas jag.
Ser inget konstigt med den, förutom att spännet är galet blankpolerat.Är i behov av er expertis och dubbelpostar lite.
Är denna äkta?
Hej!
Hej!
Eller hurFett äkta.
Den där polaren alltsåHej!
Kul att Rolex slutat med inhouse och kör ETA-verkHej!
Eller hurKul att Rolex slutat med inhouse och kör ETA-verk