stabil
Basic
Den ser för jävlig ut.tjena! ja fick denna för några år sen. någon som vet om den kan va äkta och isf om den är värd något ?
Tokfejk med andra ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser för jävlig ut.tjena! ja fick denna för några år sen. någon som vet om den kan va äkta och isf om den är värd något ?
nej, ja kan inget om klockor. men ja om orginal skulle kosta 400k borde det ju vara fejk. tackar !Har du några egna tankar om den?
inte super duktig på dessa men jag stör mig på rolex märket, det är för runt, diamanterna sitter för nära dag visaren,(datum) vad jag förstår ska det vara litet lite glapp i mellan ! Sen vet jag inte om det är kamera vinkeln men tycker datum zoom ser off ut..... som sagt rätta mig om jag har felDen ser för jävlig ut.
Tokfejk med andra ord.
Datumbubblan sitter felinte super duktig på dessa men jag stör mig på rolex märket, det är för runt, diamanterna sitter för nära dag visaren,(datum) vad jag förstår ska det vara litet lite glapp i mellan ! Sen vet jag inte om det är kamera vinkeln men tycker datum zoom ser off ut..... som sagt rätta mig om jag har fel
såg det nu att stenarna sitter helt galet jaDatumbubblan sitter fel
Index stenarna har någon kastat in på avstånd
Rehautskrift är fel
osv
jag uppskattar hjälpen ! haha kanske dum fraga men kan fejkar vara äkta guld ? tycker den er tung och där den är stött er det samma metalDatumbubblan sitter fel
Index stenarna har någon kastat in på avstånd
Rehautskrift är fel
osv
Nejjag uppskattar hjälpen ! haha kanske dum fraga men kan fejkar vara äkta guld ? tycker den er tung och där den är stött er det samma metal
Jo, men var nog vanligare förr.
Jag är alldeles för kass för att uttala mig om äkthet (men det kommer andra snart göra) även om man sett otroligt mycket sämre kopior än den där.Jag hittade den här när jag rensade på morfars vind. Det jag reagerar starkt på är att GMT pilen är röd medan handen är vit. I övrigt har jag ingen koll och skulle uppskatta era tankar
TokfejkJag hittade den här när jag rensade på morfars vind. Det jag reagerar starkt på är att GMT pilen är röd medan handen är vit. I övrigt har jag ingen koll och skulle uppskatta era tankar.
Har gömt fler bilder på spännet bakom spoilerknappen nedan
Absolut, sämre har man sett men den är fejk. Räcker att titta på crownguarden, den är fel och ser helt bedrövlig utJag hittade den här när jag rensade på morfars vind. Det jag reagerar starkt på är att GMT pilen är röd medan handen är vit. I övrigt har jag ingen koll och skulle uppskatta era tankar.
Har gömt fler bilder på spännet bakom spoilerknappen nedan
nej, ja kan inget om klockor. men ja om orginal skulle kosta 400k borde det ju vara fejk. tackar !
nej det kan ja inte påstå, men har hört om folk som fått sjuka dricks. men nu vet jag säkert iaf och det tackar jag för, får lista ut något sett att se om det finns något riktigt guld eller bara spara som coolt minneOch om du ställer det mot din första post om att du fått den.
Är det vanligt förekommande att du får gåvor motsvarande den storleken?
Så du fick den för några år sedan och först nu bestämmer du dig för att skapa ett konto här för att höra om vi tror den är äkta? Märkligt. Du har aldrig funderat på att ta in den till en Rolex-handlare?nej det kan ja inte påstå, men har hört om folk som fått sjuka dricks. men nu vet jag säkert iaf och det tackar jag för, får lista ut något sett att se om det finns något riktigt guld eller bara spara som coolt minne
Jämför ditt spänne med ett äkta (bild tagen från en review på Monochrome watches).Jag behöver hjälp med att att fastställa äkthet på spännet. Jag köpte ett Rubber B med claspen som sitter på. Jag har mina misstankar om claspen är äkta men jag kan ha fel.
Jag hade bett om noggrannare bilder på spännet så att man ser kronan tydligt. Även insidan. Skulle tro att det är enklast att se ev fel där.Hallå expertpanelen! På samma tema som föregående fråga undrar jag vad vi tror om den här? Har varit snubblande nära att köpa en superklon en gång tidigare då jag ägde samma 114060 som jag nu sitter på. Köpte då via ch24 men hann häva köpet då jag hittade en sida med kända stämplingar på superkloner med just samma nummer på end-länkarna. Har inte hittat det här numret när jag googlat vilket ju är bra, men för 15k vill man ju gärna vara mer än rätt säker. Finns det någonstans man kan lämna in en länk för att få äkthet garanterad?
Shot! Hur lyder domen?Jag hade bett om noggrannare bilder på spännet så att man ser kronan tydligt. Även insidan. Skulle tro att det är enklast att se ev fel där.
Jag tror på den där. Kronan sitter rätt, på rätt plats i förhållande till säkerhetsbygeln (kolla på kopian där kronan sitter för lågt) och ser rätt ut. Ser dock ut som den har fått en och annan törn.Shot! Hur lyder domen?
Dem köper inn kronografer som liknar Breitling och sedan bara stämplar loggan på och flippar dem.åsikter om denna?
Vem köper inte vad och vem gör så?Dem köper inte kronografer som liknar Breitling och sedan bara stämplar loggan på och flippar dem.
Ska nog vara "köper in". Därmed inte kosher.Vem köper inte vad och vem gör så?
Frågan är om den är kosher.
Ja precis^^, fixade nu!Ska nog vara "köper in". Därmed inte kosher.
Ska nog vara "köper in". Därmed inte kosher.
Såg nu att det är otroligt dåligt stämplat Breitling i övre subtavla. Trodde ser var en vanlig chrono suisse.Ja precis^^, fixade nu!
Det är ingen Breitling.Så är den fake eller vad menar du?