mrvintervind
Basic
Tack, fan va synd!!! Beam me up scotty!Skulle mer än gärna följt med dig gratis om du bodde i Stockholm och inte Götet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, fan va synd!!! Beam me up scotty!Skulle mer än gärna följt med dig gratis om du bodde i Stockholm och inte Götet
Vad tror ni om denna? Hemma hos en klocksamlare
En av de sämre kopiorna dessutom.BUSTED.
Haha, det är ju samma mupp som bloggade om sitt bordellbesök i Prag!BUSTED.
Haha han är pinsam... Konversationen fortsatt lite till...Haha, det är ju samma mupp som bloggade om sitt bordellbesök i Prag!
http://nyheteridag.se/bloggade-om-sitt-bordellbesok-tycker-prostitution-ska-vara-olagligt/
Åh man blir så otroligt irriterad på sån här skit. Att han också försöker rättfärdiga sitt val är ju bara pinsamt.BUSTED.
Tackar! Kändes givet...Åh man blir så otroligt irriterad på sån här skit. Att han också försöker rättfärdiga sitt val är ju bara pinsamt.
Däremot ska du ha en eloge, snyggt gjort!
Håll er till topic. Är denna äkta eller ej? Tycker personligen det vore märkligt om någon bara glömmer en dyr klocka på ett handfat. Detta var sent på natten och folk var fulla. Klockan är dessutom jättefin i verkligheten men jag kan för lite om sånt här för att avgöra. Tacksam för svar
Bättre bild här nedan:
Säkert. Antingen vidrig människa eller troll. Båda bör hursomhelst undvikas.Trollvarning...!!!!
Du har ingen lust att visa vad han skrivit nu efter? Man blir nyfiken!Tackar! Kändes givet...
Du har ingen lust att visa vad han skrivit nu efter? Man blir nyfiken!
Tackar!Jodå, varsågod!
Jag ska gå å lägga mig nu, trodde jag va en urmakareTackar!
Haha vilken pajas
Jadu, det är nog bäst att du gör det. För din egen skull!Jag ska gå å lägga mig nu, trodde jag va en urmakare
Jadu, det är nog bäst att du gör det. För din egen skull!
Han verkar ha gjort en fullt legitim marknadsundersökning på sina alla följare, 99% vet inte vad Hublot är. Fantastisk siffraJodå, varsågod!
Han är en vettig kille han!Han verkar ha gjort en fullt legitim marknadsundersökning på sina alla följare, 99% vet inte vad Hublot är. Fantastisk siffra
Nä den där ser äkta ut.Såg denna nyss på instagram. Är ingen rolex expert men är det inte något skumt med datumförstoringen?
Helt legitim, skumt nog har alla keramiska Rolex varierande förstoring. Vissa har som vanligt 2,5 ggr förstoring, vissa har till synes knappt 1 ggr förstoring. Finns en tråd om det någonstans tror jagSåg denna nyss på instagram. Är ingen rolex expert men är det inte något skumt med datumförstoringen?
Nä den där ser äkta ut.
116610 har haft varierande zoom av datumet faktiskt. Av någon anledning.
Helt legitim, skumt nog har alla keramiska Rolex varierande förstoring. Vissa har som vanligt 2,5 ggr förstoring, vissa har till synes knappt 1 ggr förstoring. Finns en tråd om det någonstans tror jag
Tackar!
Haha vilken pajas
Verkar inte bara vara hans klocka som är fejk. Hans "burberry" jacka som han stolt bär upp på Facebook finns på aliexpressTackar!
Haha vilken pajas
Sömnen på jackan säger mycket!Verkar inte bara vara hans klocka som är fejk. Hans "burberry" jacka som han stolt bär upp på Facebook finns på aliexpress
Lol den där modellen har inte ens tillverkats av BurberrySömnen på jackan säger mycket!
Nu har han blockerat mig... FanLol den där modellen har inte ens tillverkats av Burberry
Haha slut på det roligaNu har han blockerat mig... Fan
Får väl hitta en nyHaha slut på det roliga
Frågan är vem som är knäppast; Han som köper klockan eller du som orkar lägga den energin på en 15-åring med 5000 köpta followers.BUSTED.