• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trist för de som blir blåsta, men borde inte varningsklockorna ringa när man ser nya Rolex som är så bra prissatta på Tradera? Jag har själv sett dessa, både nuvarande och tidigare auktioner och tänkt bluff med stoort B!
 
Screenshot_2016-03-29-19-27-08.png
 
Försöker luska ut hur visarna är upplagda men har svårt att se något.. Är GMT visaren över eller under timvisaren? Är nog enda sättet att upptäcka fake eller inte, för klockan ser riktigt misskött ut med poleringar, till och med end linksen sitter dåligt :/
 
Hörrni! Jag har äntligen hittat en superfin 114060 (SubC no date), från en säljare i Toronto. Hittade honom på instagram, han har ingen butik eller så men klockan ser äkta ut. Kommer fullset. Hur kan man kolla upp serienr ifall den är stulen eller så?
 
32k är typ halva marknadspriset, känns det legit tycker du?

Precis, men full set med matchande serienummer på cert. Tanken slog mig dock att den kan vara stulen och precis som du säger, halva marknadspriset är inte helt legitimt. Ibland blir man ju lite exalterad när man ser bra deals och så råkar man slå till ;)
 
Precis, men full set med matchande serienummer på cert. Tanken slog mig dock att den kan vara stulen och precis som du säger, halva marknadspriset är inte helt legitimt. Ibland blir man ju lite exalterad när man ser bra deals och så råkar man slå till ;)
Jag skrev aldrig stulen men något är garanterat knas.
 
Tillbaka
Topp