Oew
Guld
Bl.a så sitter stenarna på tavlan för långt in, borde sitta så här. Sen ser Rolex kronan ut att vara målad och ocentrerad.Vilka detaljer avslöjar att den är fejk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bl.a så sitter stenarna på tavlan för långt in, borde sitta så här. Sen ser Rolex kronan ut att vara målad och ocentrerad.Vilka detaljer avslöjar att den är fejk?
Briljantindexerna sitter väl lite knasigt, Syns bäst på ii och xi där dom ska ligga i kanten och tangera med day-calendern. Detta gäller även resterande som ligger för centralt.Vilka detaljer avslöjar att den är fejk?
Allt ser knas ut.Briljantindexerna sitter väl lite knasigt, Syns bäst på ii och xi där dom ska ligga i kanten och tangera med day-calendern. Detta gäller även resterande som ligger för centralt.
Romerska indexvärdena är väl lite fel vid 1 samt relationen till dess briljant. Sen kan det vara ljuset men mässing?
Haha, är fortf en padawan på klockor så ser bara enstaka grejsAllt ser knas ut.
Rolexkronan på tavlan ser även målad ut, inte applicerad.
Haha vad kul.. då personen i fråga skyltar med dem och sitt gemensamma klockintresse med Fredrik Eklund. Haha. Mem var som jag trodde då.
Tack
Denna är äkta. Bra SEL, samt GMT visare ovanför timvisaren
Har du adressen till kontot?Haha vad kul.. då personen i fråga skyltar med dem och sitt gemensamma klockintresse med Fredrik Eklund. Haha. Mem var som jag trodde då. Tack
Har du adressen till kontot?
Tänkte att du kunde dela med dig så kan flera av oss gå in och påpeka det olämpliga med att bära kopior.Ja. Absolut.. vet mkt väl vem personen är
. Haha
Vad sägs om dessa ???
Vilka detaljer avslöjar att den är fejk?
Bl.a så sitter stenarna på tavlan för långt in, borde sitta så här. Sen ser Rolex kronan ut att vara målad och ocentrerad.
Vad sägs om dessa ???
Tänkte att du kunde dela med dig så kan flera av oss gå in och påpeka det olämpliga med att bära kopior.
Spraytan, dödskalletatueringar på handen och smak för tacky fejkguldare. Jag sätter mina pengar på en kroppsbyggare
Edit: avd fördomsfull....
Oj vad rätt du hade!!!Spraytan, dödskalletatueringar på handen och smak för tacky fejkguldare. Jag sätter mina pengar på en kroppsbyggare
Edit: avd fördomsfull....
There u go boys....
Haha. Jag skulle vilja anse mig själv kroppsbyggare
Oj vad rätt du hade!!!
Kul att vi delar samma intresse när det kommer till klockor "också"
There u go boys....
Haha. Jag skulle vilja anse mig själv kroppsbyggare
Kul att vi delar samma intresse när det kommer till klockor "också"
Haha!!!
Uteblev kommentarerna eller har han tagit bort dom?har granskat kontot, nu inväntar jag spänt alla kommentarer
nej nej, "oxå".Kul att vi delar samma intresse när det kommer till klockor "också"
Haha!!!
Är dessa klockor äkta? Kommer isåfall restaurera någon av dem, mest för sedimentalt värde.
Klockorna tillhörde en släkting som tyvärr gått bort.
Tacksam för svar!
Submariner looks fake to me. Edge of bezel doesn't line up with edge of the case, numbers on the bezel look printed , bracelet looks wrong too.Superdåliga foto men någon som kan uttala sig om äktheten på dessa klockor (en snubbe på ett chattforum som skryter haha)
Actually... the AP looks fake too. In think the hour marker 5 and 7 should be intact, not partially covered by the subdial .Superdåliga foto men någon som kan uttala sig om äktheten på dessa klockor (en snubbe på ett chattforum som skryter haha)
FakeSuperdåliga foto men någon som kan uttala sig om äktheten på dessa klockor (en snubbe på ett chattforum som skryter haha)
Suben ser definitivt skum ut, tycker insertet ser ovanligt blekt ut, kolla SEL på höger bandhorn också... Har han PCL på den också? Fult på sub oavsett fake eller inteSuperdåliga foto men någon som kan uttala sig om äktheten på dessa klockor (en snubbe på ett chattforum som skryter haha)
Jo, 6000kr är för mycket för en replika. Klockan är oavsett prissättningen falsk. Tror aldrig du kommer hitta en äkta AP på den där sidan.Vad kan säga om det
En snubbe via Citiboard säljer för 6k dessutom från Kina Hong Kong.
Äre inte mycket för en replika?
Ber om ursäkt för det.
Hade sett det typ för en vecka sedan och han hade inte skrivit pris eller om det var ej äkta. Och jag tänkte det var äkta
Men hur mycket skulle kosta då en replika?Jo, 6000kr är för mycket för en replika. Klockan är oavsett prissättningen falsk. Tror aldrig du kommer hitta en äkta AP på den där sidan.