Lite sugen på en replika eller?Men hur mycket skulle kosta då en replika?
Kan det vara nog 2-4k? Eller fortfarande mycket för 2-4k?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite sugen på en replika eller?Men hur mycket skulle kosta då en replika?
Nej . Tänkte ba om det är 6k replik. Då vilken pris skulle passa då för en replikLite sugen på en replika eller?
Vi diskuterar inte prissättning på fejk här. Sök dig till andra forum för den diskussionen eller googla.Men hur mycket skulle kosta då en replika?
0,001:- är för mycket för en kopia.Men hur mycket skulle kosta då en replika?
@lenname det är mycket Fake och replikor när du är i farten. Du har nog kommit fel, finns säkert forum där det bara diskuteras sånt, prova lyckan där. Där kan du nog få äran att köpa några billiga ocksåVi diskuterar inte prissättning på fejk här. Sök dig till andra forum för den diskussionen eller googla.
Allt är för mycket för en kopia eftersom det är ren skit.Men hur mycket skulle kosta då en replika?
Fake. Fruktansvärt ful ju.Fick en bild på denna av min vän.....
Ville bara del med mig av denna styggelseFake. Fruktansvärt ful ju.
Men det visste du eller?
Tänker alltid på detta när jag ser sånna kronskyddVille bara del med mig av denna styggelse
Vad i hela friden har de gjort med kronskyddet???
Kronskyddet ser ju ok ut (eller ja kanske inte..). Det är kronan som är extremt litenVille bara del med mig av denna styggelse
Kronskyddet ser inte ok ut alls.Kronskyddet ser ju ok ut (eller ja kanske inte..). Det är kronan som är extremt liten
Kan tyvärr inte säga något om modellen men Piaget känns ju verkligen som ett märke som "gemene man" skulle kunna missta för något billigare.
Top left corner...
Är denna korrekt? Ser inte alls ut som jag tänker mig en Piaget.
Svårt att säga med en dålig bild som denna, så klart - men jag tar gärna en kvalificerad gissning!
Väg Omegan och Ernest Borel. Leta efter stämplar på den senares länk. Du har mycket pengar i guldvärde, skulle gissa 15' i Omegan och något liknande i den andra beroende på material och vikt. Ser äkta ut.Är dessa klockor äkta? Kommer isåfall restaurera någon av dem, mest för sedimentalt värde.
Klockorna tillhörde en släkting som tyvärr gått bort.
Tacksam för svar!
Tror tavlan är ommålad men annars kosher?Jag såg en annons på tradera nyss och någonting fick mig reagera, den ser lite mysko ut, men eftersom jag är total-nybörjare tänkte jag höra med er om vad ni tror. Är den ett hop-plock?
http://www.tradera.com/item/190118/273933156/vintag-omega-constellation
Skulle gissa att den är äkta.
Top left corner...
Är denna korrekt? Ser inte alls ut som jag tänker mig en Piaget.
Svårt att säga med en dålig bild som denna, så klart - men jag tar gärna en kvalificerad gissning!
Datumskivan ser helt blank ut..Har fått byteserbjudande på en klocka. Men inte sjutton kan den här vara äkta? Har aldrig läst på om Rolex så jag utgår inte från bilderna, utan efter att han satt ett bytesvärde på 43´ och skivan för veckodagarna verkar ju gå baklänges också
Svårt att avgöra här tycker jag, men tavlan är nog aftermarket?Har fått byteserbjudande på en klocka. Men inte sjutton kan den här vara äkta? Har aldrig läst på om Rolex så jag utgår inte från bilderna, utan efter att han satt ett bytesvärde på 43´ och skivan för veckodagarna verkar ju gå baklänges också
Svårt att avgöra här tycker jag, men tavlan är nog aftermarket?
Datumskivan ser helt blank ut..
Datumskivan ser helt blank ut..
Stämmer...det såg jag inte förrän du påpekade det nu.
Var en gissning från min sida med, men det finns ju en del enklare Piagetmärkta stålur från denna tiden.Really? Huh...
Har förvisso inte googlat ihjäl mig, men inte hittat något som är direkt liknande.
Nåja. Gudarna ska veta att jag litar bra mycket mer på din expertis än på mina vilda chansningar!
Ok, tack för svar!Tror tavlan är ommålad men annars kosher?
De har inte gjort något kronskydd, det är därför det ser så bedrövligt ut!Ville bara del med mig av denna styggelse
Den där är inte äkta.Enda bilden. ska vara äkta och en gåva.. men väldigt mycket hysch hysch om infon.. enda är att "den har såklart svepande sekundvisare". Men många replikor som har det med..