Jepso
Basic
Fejk! Fruktansvärda bandhornEnda bilden. ska vara äkta och en gåva.. men väldigt mycket hysch hysch om infon.. enda är att "den har såklart svepande sekundvisare". Men många replikor som har det med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fejk! Fruktansvärda bandhornEnda bilden. ska vara äkta och en gåva.. men väldigt mycket hysch hysch om infon.. enda är att "den har såklart svepande sekundvisare". Men många replikor som har det med..
Hela klockan ser fruktansvärd ut.Fruktansvärda bandhorn
Ja enda "äkta" Submariner som har den "looken" så är siffrorna på bezeln dessutom stansade och inte printed som de ser ut att vara här. Kan iof vara äldre modell?Hela klockan ser fruktansvärd ut.
ALLT är fel med den.Ja enda "äkta" Submariner som har den "looken" så är siffrorna på bezeln dessutom stansade och inte printed som de ser ut att vara här. Kan iof vara äldre modell?
Men jag håller med.. något med den skriver tacky fejk.
Det är en av de fulaste jag settFick en bild på denna av min vän.....
Länken ser lite konstig ut. Sen ser den lite väl djup ut också.Äkta eller ej? En bekant la upp denna på sin facebook med texten "Ny klocka " och är lite skeptisk då han inte har något jobb och går på diverse bidrag.
tror det är fejk, endlink ser inte solid utÄkta eller ej? En bekant la upp denna på sin facebook med texten "Ny klocka " och är lite skeptisk då han inte har något jobb och går på diverse bidrag.
Mitt första intryck är att den inte ser helt äkta ut, men det brukar det oftast göra när folk tar kassa bilder i dåliga ljusförhållanden.Äkta eller ej? En bekant la upp denna på sin facebook med texten "Ny klocka " och är lite skeptisk då han inte har något jobb och går på diverse bidrag.
Mitt första intryck är att den inte ser helt äkta ut, men det brukar det oftast göra när folk tar kassa bilder i dåliga ljusförhållanden.
Blir lite svårt att då skrika äkta eller ej.
Edit: Nä kan inte hålla mig, har du fler bilder? Visst verkar djupet och länken lite suspekt ut, men det ser inte tvärfalsk ut heller. BBB har ett djup i tavlan.
Bezeln och tavlan ser helt ok ut enligt mig. Bandhornen sticker inte ut på något vis.
Hade nästan sagt att den är äkta. Men avvaktar för bättre bilder innan jag ger mitt slutgiltiga svar.
Yes som nämnt så står jag lite suspekt till rehaut och länk. Det är något med proportionerna minst sagt, håller med.Tycker den ser fel ut. Proportionerna - djupet i tavlan (rehaut) och länken bland annat. Det finns dock (tyvärr) rätt vassa kopior av just den där fick jag erfara när jag hjälpte en god vän att köpa en sån (blev AD av just det skälet).
Jag säger Fake, ser ut som skit!Har dålig koll på Hublot själv men vad tror ni om denna? Ser det ok ut?
Håller med dig om att tavlan ser lite väl sliten och jävlig ut men blev lite tveksam då jag ändå tycker baksidan och urverk ser bra ut..Jag säger Fake, ser ut som skit!
Ingen Hubbe-expert men det ser ut som en Classic Fusion Chronograph All Black.Har dålig koll på Hublot själv men vad tror ni om denna? Ser det ok ut?
Kikat runt lite och hittade en Tudor jag varit lite sugen på, kan dock 0 om dessa.
Vad tror ni om den här?
Såg nu att det ser ut att saknas ett Hublot märke som ska finnas ovanför automatic så kan nog utgå från att det är fake.. Va lite sugen då jag inte testat Hubbe tidigare och denna ligger för ett bra pris hos fogden men utan några papper på den så känns som det är läge att hoppa dennaIngen Hubbe-expert men det ser ut som en Classic Fusion Chronograph All Black.
Hittar lite bilder på nätet men inga som är direkt bra och din bild är inget vidare på framsidan.
Du tar inte fel på Hublot-loggan som sitter på sekundvisaren?Såg nu att det ser ut att saknas ett Hublot märke som ska finnas ovanför automatic så kan nog utgå från att det är fake.. Va lite sugen då jag inte testat Hubbe tidigare och denna ligger för ett bra pris hos fogden men utan några papper på den så känns som det är läge att hoppa denna
Det har du ju helt rätt i. Fick jag ju lite beslutsångest igenDu tar inte fel på Hublot-loggan som sitter på sekundvisaren?
Exempel:
Om du vill kan du söka på modellnumret som jag hittade på auktionssidan: 521.CM.1110.LRJag hoppar över den men om nån är mer våghalsig än mig så är auktionen hos fogden slut om en timme och just nu är högsta budet 42.000
Tack, jag har gjort det men känner mig ändå inte hundra så släpper denna.Om du vill kan du söka på modellnumret som jag hittade på auktionssidan: 521.CM.1110.LR
Tycker spännet ser fake ut? Kanske lönken också men övrigt ser helt ok ut tycker jag.Kikat runt lite och hittade en Tudor jag varit lite sugen på, kan dock 0 om dessa.
Vad tror ni om den här?
Den såldes ju av kronofogden, känns som de borde kolla upp äkthet innan de slängs upp på hemsidan. Dock kan jag ingenting om Hublot så jag kan inte säga något av att enbart kolla på bildernaHar dålig koll på Hublot själv men vad tror ni om denna? Ser det ok ut?
Tyckte också att spännet såg väldigt konstigt ut. Sen vill jag minnas (vad jag sett och läst) att länken bör tillhöra Tudor och inte Rolex?Tycker spännet ser fake ut? Kanske lönken också men övrigt ser helt ok ut tycker jag.
Säkert ganska säkert, men nog missar KF en hel del - och är ganska duktiga på att svära sig fria.Den såldes ju av kronofogden, känns som de borde kolla upp äkthet innan de slängs upp på hemsidan. Dock kan jag ingenting om Hublot så jag kan inte säga något av att enbart kolla på bilderna
https://auktion.kronofogden.se/auk/w.object?inC=KFM&inA=20161206_1212&inO=7
Men kan de klara sig från att ha sålt en kopia vilket är olagligt?Säkert ganska säkert, men nog missar KF en hel del - och är ganska duktiga på att svära sig fria.
Men kan de klara sig från att ha sålt en kopia vilket är olagligt?