Fake eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fake!Fake eller?
Vad säger juryn om denna? Affären kommer göras upp på distans.
Vad tror ni om denna till salu på blocket genom kronofogden tycker den ser lite halv taskig ut
Min fru letar klocka och hittade denna. Tycker inte att den känns helt 100. Vad säger ni?
var just datum och visare jag reagerade påSvårt att säga - när bilderna är tagna med potatiskamera.
Men.
Jag hade nog hoppat... "Co-axial chronometer" känns lite stort, "Swiss made" verkar sitta annorlunda än på Omegas produktbilder, men framförallt så sitter datumvisningen annorlunda och sekundvisaren ser knasig ut.
Tycker själva klockan känns rätt lugn. Jag undrar dock vad man tänker med när man sätter ett 2mm för smalt, billigt grönt läderband på en klocka i 30k-klassen. Var är originalbandet?Vad säger juryn om denna? Affären kommer göras upp på distans.
Armbandet ser ut att vara gjort i billig plast och infästningen/övergången från band till den där hylsan ser hemsk ut!var just datum och visare jag reagerade på
Tyvärr så får man inte röja någon på den sidan utan en massa bevis. Hon påstår att hon betalat 18500 dollar och vill ha 6000 dollar för denArmbandet ser ut att vara gjort i billig plast och infästningen/övergången från band till den där hylsan ser hemsk ut!
Oavsett klockans äkthet så kan du nog förutsätta att nånting är knas.
Är denna reko?
Den är redan borta..Oavsett klockans äkthet så kan du nog förutsätta att nånting är knas.
INGEN är såååå dålig med pengar.
Tror inte du behöver oroa dig över att du missat något.Den är redan borta..
Gäss, var i Malmö.
Fanns den i Malmö?
Gäss, var i Malmö.
Det var något företag som sålde den, sålde även bilar...
Kan nog hitta kontaktinformationen till dem om det önskas.
Det stod att både box och cert fanns, dock vet jag inte om jag skall tro på det.Hrm... Potentiella skumraskaffärer, m.a.o.
Ja - om du kan hitta något så är säkert killen som lade upp annonsen idag intresserad.
Märkligt att det var ett företag som sålde den (fast det är så klart inte säkert - kan ju varit någon som nyttjade deras namn). Det blir ju så uppenbart att något är knas om någonting säljs för under halva marknadsvärdet. Antingen stulet, fejk, eller rent bedrägeriförsök.
Vet att han har blivit "outad" av någon av alla fake konton på instagram för att ha en falsk GMT. Kan dock inte hitta den bilden just nu..Dessa lär vara fake?
Vet att han har blivit "outad" av någon av alla fake konton på instagram för att ha en falsk GMT. Kan dock inte hitta den bilden just nu..
Edit:
Hittade den.
Kollade snabbt igenom hans instagram nu igen och han poserar ju med ett gäng rätt dyra klockor där rätt flitigt.. Dock kan jag inte uttala mig om de är äkta eller ej, men känns ju sådär om man blivit outad tidigare..Precis! Kommer även jag ihåg det men vet att han troligtvis bar en äkta Hublot ett tag så det är därför jag frågar