marlun
Guld
Otroligt skakis! Känslan på handleden skiljer sig från den 116613 jag bytte bort mot denna. Den här är helt klart lättareSer inget på bilderna som skriker fake, dock är de ju väldigt suddiga. Skakis?
Testat att väga den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt skakis! Känslan på handleden skiljer sig från den 116613 jag bytte bort mot denna. Den här är helt klart lättareSer inget på bilderna som skriker fake, dock är de ju väldigt suddiga. Skakis?
Testat att väga den?
Polerad? Man ser knappt de tre prickarna på kronan som indikerar triplock.Otroligt skakis! Känslan på handleden skiljer sig från den 116613 jag bytte bort mot denna. Den här är helt klart lättare
Googlade lite. Modellen verkar ju åtminstone finnas. Titan/guld. Verkar inte ha varit helt ovanligt med olika företagsloggor. Har gått för ett par tusenlappar på auktioner. Denna borde ligga lägre i och med head only.
Ja upptäckte det nu! Kan någon avgöra om den är ok?Polerad? Man ser knappt de tre prickarna på kronan som indikerar triplock.
Ja upptäckte det nu! Kan någon avgöra om den är ok?
Ser fulpolerad ut iaf.Ja upptäckte det nu! Kan någon avgöra om den är ok?
Så länken är ok?Länken skall vara från mars -09 iallafall.
Nej det var en kille på blocketMarlun, får du ingen ledtråd från vem som säljer klockan? Om du tar bilder nu i stunden gissar jag att ni åtminstone är bekanta?
Om den linjerar?Kolla rehauten om den linjerar.
Så länken är ok?
Det måste den inte göra. Ofta de ligger något snett.Kolla rehauten om den linjerar.
Certet är stämplat 2010 och serienumret i rehauten stämmer överrens med certetGick enbart på märkningen. Den är med all säkerhet polerad. Men om hen säger att klockan är från t.ex. 2011 så är det väl att uppmärsamma att länken inte är tillhörande isåfall.
Vad hände här egentligen? Bytte ni likadana klockor med varandra? Eller sålde och köpte du likadana på samma dag?Akut hjälp!! Är denna äkta? Känns betydligt lättare än en annan jag hade fram tills i kväll av samma referens
Han hade en svart ute på k&s så antar att han bytte till en blåVad hände här egentligen? Bytte ni likadana klockor med varandra? Eller sålde och köpte du likadana på samma dag?
LN mot LB tror jag.Vad hände här egentligen? Bytte ni likadana klockor med varandra? Eller sålde och köpte du likadana på samma dag?
Certet är stämplat 2010 och serienumret i rehauten stämmer överrens med certet
Han hade en svart ute på k&s så antar att han bytte till en blå
Ah då fattar jag (även om jag inombords vill petnoga hävda att det är två olika ref )LN mot LB tror jag.
Då är länken senare. Behöver ju inte vara nåt fel dock
Han hade en svart ute på k&s så antar att han bytte till en blå
Stämmer, bytte LN mot LB. Anledningen till att jag är skeptisk mot denna är för att det inte är samma lyster i länken och klockan upplevs något lättare. Serienummer stämmer överens med cert och jag har ett inköpskvitto från luxurywatchesVad hände här egentligen? Bytte ni likadana klockor med varandra? Eller sålde och köpte du likadana på samma dag?
Du räknar inte olika antal länkbitar i länken då när du nämner att den känns lättare?Stämmer, bytte LN mot LB. Anledningen till att jag är skeptisk mot denna är för att det inte är samma lyster i länken och klockan upplevs något lättare. Serienummer stämmer överens med cert och jag har ett inköpskvitto från luxurywatches
Det är min upplevelse att den känns något lättare. 116613LN som lades ut på blocket är inte min gamlaDu räknar inte olika antal länkbitar i länken då när du nämner att den känns lättare?
samt är du säker på att den känns lättare?
Ok.Det är min upplevelse att den känns något lättare. 116613LN som lades ut på blocket är inte min gamla
Stämmer, bytte LN mot LB. Anledningen till att jag är skeptisk mot denna är för att det inte är samma lyster i länken och klockan upplevs något lättare. Serienummer stämmer överens med cert och jag har ett inköpskvitto från luxurywatches
Väg den. Ingen koll på TT Subs vikt men stål ska väl ligga på 135g och helguld 175g? (Med reservation för att jag är helt åt helvete ute och cyklar)Det är min upplevelse att den känns något lättare. 116613LN som lades ut på blocket är inte min gamla
Och vad menas med kupong på 27 kilo kronor?Skumt kvitto. Ingen moms tex.
Och vad menas med kupong på 27 kilo kronor?