Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad säger man om denna trion? Såg bilden i en tråd här på KS.
För dålig insatt i PP för att kunna avgöra.
Tycker med mitt otränade öga att 5711 ser lite suspekt ut i boetten, dock kan det vara kameravinkel som är dålig.Såg samma och fick samma känsla men alldeles för dålig på patek för att våga uttala mig.
Vilken tråd?Vad säger man om denna trion? Såg bilden i en tråd här på KS.
Håller med om att 5711 ser tjock och lite udda ut..Tycker med mitt otränade öga att 5711 ser lite suspekt ut i boetten, dock kan det vara kameravinkel som är dålig.
Får väl vänta tills någon mer kunnig ger sitt utlåtande
Ser att personen är uppe i norr. Kanske samma person som påstod att min submariner var fejk, på krogen i fredagsVad säger man om denna trion? Såg bilden i en tråd här på KS.
Tack!! God julÄr väl en ”sån här” efter en snabb koll på c24. Kan inte riktigt avgöra om det är något som inte stämmer men nu har du något att jämföra med iaf
Är ju inte så enkelt att se iom suddig bild. Kan inte säga om den är ok eller ej. Men kolla texten swiss made kl.6 som inte ser centrerat ut. Inte heller sekundindex runt 25 och 35 ser centrerade ut.
Säljaren hade inget referensnummer. Någon som kan steppa in och berätta vad det är för modell och om den är riktig...
Det som jag tycker är konstigt med bilden är att det är olika tider på klockorna..Vad säger man om denna trion? Såg bilden i en tråd här på KS.
Ser ut som en Seamasterboett med hiskelig tavla.Fått en julklapp av min far. Är dock inte säker på att den är äkta, då jag tycker texten på urtavlan ser lite "billig ut. Någon med bättre koll än jag som kan bekräfta eller dementera?
Nu är jag inte expert men texten på tavlan antyder att tavlan har blivit "renoverad" dvs ommålad.Fått en julklapp av min far. Är dock inte säker på att den är äkta, då jag tycker texten på urtavlan ser lite "billig ut. Någon med bättre koll än jag som kan bekräfta eller dementera?
Den är inte äktaHar fått denna bild av en bekant, jäklig dålig bild.
Men jag har letat efter denna modell på nätet utan framgång.
Kan ni bara säga om det är en äkta rolex modell över huvudtaget?
//Ola
Nej!Det finns alltså ingen modell som ser ut som den?
Nej, tyvärr inte i närheten. Har han köpt den?Det finns alltså ingen modell som ser ut som den?
Det finns alltså ingen modell som ser ut som den?
"har fått denna bild av en bekant"Om klockan det frågas kring kan kopplas ihop med två av nedan kriterier kan man utgå från att det är en fejk.
- Gåva.
- Suddig bild.
- Arv.
- Lågt pris.
Nää, jag har äkta klockor så sånt håller jag inte på med.."har fått denna bild av en bekant"
Menat: "Hittade denna i byrålådan, kommer jag undan med att bära den?"