Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha den var ju fin!Har fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Har fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Ser onekligen ut som en kopia.Har fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Den är inte äktaHar fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Den är extra superäkta.Har fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Äkta, men glasringen är aftermarket.Har fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Ska iväg till en svartklubb ikväll och spela på enarmad bandit. Skicka din kompis kompis nummer så kan han få hänga med.Har fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Ser inget direkt som avslöjar den men är ju en dålig bild..Vad säger ni?
Möjligen en kopia på kopianSer onekligen ut som en kopia.
Rolex gör generellt snygga klockor. Det är en utgångspunkt.
Misstänkte nog att jag skulle idiotförklara mig själv genom att posta men ibland får man bjuda på sig lite...
OM jag köper en Rolex så får det nog bli antingen här eller hos en AD.
Tack för svaret
haha så jäkla bra !Har fått denna bilden skickad till mig av en kompis, kompis. Kan inget om Rolex och kan nog redan svaret på min fråga men måste kolla här innan jag avblåser allt.
Har du bättre bilder? Tycker att de är lite för suddiga för att säga något vettigt. Loggan på spännet verkar inte bortpolerad i alla fall. Har du papper på service? Betala inte något extra för diamantringen. Vad är begärt pris?Jag kollar på den här 31mm Rolex Oyster Perpetual Ref. 77080. Den har varit ganska sliten men tillfixad. Anser ni att det är bra utfört? Finns det material kvar? Ser ni något annat konstigt som man bör vara medveten om? Ringen är eftermarknad men originalring följer med. Servad 2016 av Rolex enligt säljaren.
Har du bättre bilder? Tycker att de är lite för suddiga för att säga något vettigt. Loggan på spännet verkar inte bortpolerad i alla fall. Har du papper på service? Betala inte något extra för diamantringen. Vad är begärt pris?
I know .I want to know if you want to know,Why do you want to know?
Varför undrar du?Hej allihopa, finns det någon duktigt som kan, kolla upp de om de är äkta eller inte?!?!?!?
APSUB
Tjo! Därför att, en kille säljer dem, så jag undrar över om de är ökta!Varför undrar du?
Du förstår, det poppar upp mängder med medlemmar med noll inlägg som ställer denna typ av frågor. Varför folk här inte är så benägna att svara är för att vi, om klockorna inte är äkta, riskerar att hjälpa bedragare. Med det sagt så har jag ingen åsikt om klockorna du postat om.Tjo! Därför att, en kille säljer dem, så jag undrar över om de är ökta!
Vad säljer den här "killen" dem för?Tjo! Därför att, en kille säljer dem, så jag undrar över om de är ökta!