Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nr 8, "meets the fashion and timing needs of today's busy man" Bam!Känner du att den ser lite skum ut eller? Utan logo, bara en konstig text. Tyckte iaf jag första gången jag såg den. Den är ovanlig. Men den är faktiskt 100% kosher Breitling. Ref 9122. Tycker den är cool även om jag inte är fan av guldplatering egentligen.
84,50 usd, som hittat. =)
En av de enklare kronografmodellerna Breitling någonsin satt sitt namn på? Kanske tom den enklaste?Känner du att den ser lite skum ut eller? Utan logo, bara en konstig text. Tyckte iaf jag första gången jag såg den. Den är ovanlig. Men den är faktiskt 100% kosher Breitling. Ref 9122. Tycker den är cool även om jag inte är fan av guldplatering egentligen.
84,50 usd, som hittat. =)
Fin, vad tickar det för verk i den?
Ingen aning. Inte öppnad på 25-30år. Går utmärkt fortfarande. Får ta med den till Werner för oljebyte.Fin, vad tickar det för verk i den?
Fin, vad tickar det för verk i den?
Är väl ett venus? 178?Ingen aning. Inte öppnad på 25-30år. Går utmärkt fortfarande. Får ta med den till Werner för oljebyte.
Oj va möglig och fin. Vad är det för ref, står det på bakboett?
Tack! Är nu hos min son, men ska kolla upp det.Oj va möglig och fin. Vad är det för ref, står det på bakboett?
Jäklar vad fin, ångrar bittert att jag inte bjöd merJag kastar upp min bratte här, den är fortfarande på service från förra året och jag är så pepp på att få tillbaka den!
Du kan glädjas åt stt den fortfarande är på serviceJäklar vad fin, ångrar bittert att jag inte bjöd mer
Det är ju trist hoppas att det fixar sig!Du kan glädjas åt stt den fortfarande är på service
Vilka pärlor!Jag fyller på med mina två Breitling klockor jag hittills har skaffat mig Den första är en 815 long playing. Den andra är verkligen The holy grail för mig jag har jagat en 765 CP länge nu men till slut så fick jag tag på en klockan är nyservad. Det jag behöver fixa på den är en ny pusher och en ny krona. Hojta gärna till om den är någon som sitter på delar
Tack jag är jäkligt nöjd med dessa men jakten fortsätter efter flerVilka pärlor!
Oj då, en 765a på forumet. Inte illa pinkat.Jag fyller på med mina två Breitling klockor jag hittills har skaffat mig Den första är en 815 long playing. Den andra är verkligen The holy grail för mig jag har jagat en 765 CP länge nu men till slut så fick jag tag på en klockan är nyservad. Det jag behöver fixa på den är en ny pusher och en ny krona. Hojta gärna till om den är någon som sitter på delar
Du menar en till 765a? Hehe...Oj då, en 765a på forumet. Inte illa pinkat.
Båda är skitsnygga.
Har du en?Du menar en till 765a? Hehe...
Jaa visst, känner nog igen den där men helt missat att det är en 765. En AVI från kronometer sthlm. Ultimat nörderi. Jättefin.
Rätt olik men det är en 765.
Tack! Är från 1942/43Jaa visst, känner nog igen den där men helt missat att det är en 765. En AVI från kronometer sthlm. Ultimat nörderi. Jättefin.