Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Victoria Vicky MS 50Spännande!
Proveniens är alltid intressant samt allt du vet i övrigt!
…och inte bara bra bilder, många bilder särskilt på detaljer som motor, krom och lack!
Vad är det för Victoria?
Har själv en Rexoped från 1956 med MS51 Victoria motor!
Hej! Har ett antal klenoder som ska säljas, bl.a. Puch Dakota, en äldre Victoria, Crescent 50S, Mustang Mamba och Crescent Compact.
Är Tradera rätt kanal? Vad bör annonserna innehålla för information utöver bra bilder?
Tack för tips, ser lovande ut.En marknadsplats för samlarbilar på Bilweb Auctions
bilwebauctions.se
Här brukar det säljas en del äldre mc, vespa och även mopeder tror jag. Brukar drägla varje vecka när det läggs ut nya objekt.
Snygg 145a. Känd från FacebookKul visste inte de fanns en mopedtråd också... Har ju några mopeder...
denna saxopeden vart väl den senast köpta... inte gjort mycket mer än startat upp
den o monterat en pluggdragen cylinder samt original ljuddämpare nya viers och handtag...
![]()
Denna köpte jag och piffade upp i våras...
![]()
sen kunde jag inte motstå utan de vart en liten honda monkey också är en 76a men
då tanken vart tokrutten så har den just nu fått en nyare och bucklig kina monkey tank så länge får duga tills jag hittar rätt modell..
![]()
Fixade även till tösens moped med ny lack... Då hon valde sno min skabbiga åka till grannen moped och göra den till sin...
![]()
Sen har jag väl ett gäng ytterligare mest för de blir lätt så...
Nja min 145a "Greger" känd??? De vet i katten? I så fall i de lilla. Men de klart i närområdet känns den säkert igen.Snygg 145a. Känd från Facebook![]()
Har nog sett den en del på 140-klubbens Facebook.Nja min 145a "Greger" känd??? De vet i katten? I så fall i de lilla. Men de klart i närområdet känns den säkert igen.
145or är ju inte de vanligaste Volvo man möter längre...