• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

Dagens
DSC00659.jpg

Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ en av dom Ă€ldre med dom smĂ„ guld detaljerna och med lĂ€nk. Har lagt ut en ”köpes” ocksĂ„

FÄr vÀl posta hÀr ocksÄ. :)
Kom över denna rackare, igĂ„r. Otroligt bra skick, nĂ€ra NOS. Fullset med ifylld certifikat och ifylld servicebok. 😋
Enda nackdelen, saknar nÄgra lÀnkbitar, vilket vÀl gör den till icke fullset?
Funderade pÄ att sÀlja den, men den lÀr nog stanna.
B9A30B91-E307-4D5D-94F5-6E3465C855C9.jpeg

Kom över denna rackare, igĂ„r. Otroligt bra skick, nĂ€ra NOS. Fullset med ifylld certifikat och ifylld servicebok. 😋

HÀrlig rackare du kommit över som ser fin ut med minimala bruksspÄr!?:)
Alltid skoj med tillbehör men om nÄgra lÀnkbitar saknas sÄ tycker inte jag det förstör ett fullset.
SÄ lÀnge box, papper(minst cert, gÀrna ifyllt), inner-och ytterkartong finns med kan man kalla det för fullset. Riktigt fullset Àr i min mening med extra allt, kanske t.o.m. köpekvitto. Var grÀnsen gÄr Àr lite diffus ibland men generellt det viktigaste.

HÀrlig rackare du kommit över som ser fin ut med minimala bruksspÄr!?
Alltid skoj med tillbehör men om nÄgra lÀnkbitar saknas sÄ tycker inte jag det förstör ett fullset.
SÄ lÀnge box, papper(minst cert, gÀrna ifyllt), inner-och ytterkartong finns med kan man kalla det för fullset. Riktigt fullset Àr i min mening med extra allt, kanske t.o.m. köpekvitto. Var grÀnsen gÄr Àr lite diffus ibland men generellt det viktigaste.
Japp, minimal bruksspÄr, skulle sÀga snÀppet under NOS. Dock Àr boetten bytt 2-3 Är(osÀker om det Àr Är 2001 eller 2002) efter klockan har tagits ut, men tycker inte det spelar roll faktiskt.
27ECEF6C-5303-4260-A37F-E4D2ED71F215.jpeg

Den dĂ€r har jag Ă€gt 😀

Japp, minimal bruksspÄr, skulle sÀga snÀppet under NOS. Dock Àr boetten bytt 2-3 Är(osÀker om det Àr Är 2001 eller 2002) efter klockan har tagits ut, men tycker inte det spelar roll faktiskt.
27ECEF6C-5303-4260-A37F-E4D2ED71F215.jpeg
Den Àr riktigt fin, helt klart:D
Med ny boett har den varit med om en del.....lite kul kuriosa kan jag tycka!

Kan man se pÄ en Breitling E65362 hur mycket batteriliv som ÄterstÄr? Jag tÀnkte ha min som en vÀckarklocka och det skulle ju vara trÄkigt om batteriet plötsligt tog slut under natten!

Kan man se pÄ en Breitling E65362 hur mycket batteriliv som ÄterstÄr? Jag tÀnkte ha min som en vÀckarklocka och det skulle ju vara trÄkigt om batteriet plötsligt tog slut under natten!
Tippar pÄ att den digitala tidsvisningen hoppar var 4:e sekund istÀllet för varje, minns inte exakt men dÀr fÄr andra fylla i :)

Tippar pÄ att den digitala tidsvisningen hoppar var 4:e sekund istÀllet för varje, minns inte exakt men dÀr fÄr andra fylla i :)
Verkar vara att digitala displayen blinkar.
4C2832E5-12C7-4EA8-9B84-813DBBBB1074.png

HÀr Àr en bra manual för att tex stÀlla alla tider. Kan ju va lite meckigt.

Tillbaka
Topp