Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra start och vÀlkommen!PremiÀrpost i trÄden med min första Bratte. JÀkligt nöjd Àn sÄ lÀnge
![]()
Riktigt braPremiÀrpost i trÄden med min första Bratte. JÀkligt nöjd Àn sÄ lÀnge
![]()
Bra start och vÀlkommen!
Riktigt bra
Grattis
JÀkla fin den dÀr. Syftar frÀmst pÄ klockan (lÄter det andra vara osagt). Tycker det Àr kul med de olika limited editions pÄ aerospace. Har noterat att majoriteten med extra-tryck endast Àr svart-tavladeBarnbarn pÄ besök igÄr. Kul, men tar pÄ krafterna (för honom ocksÄ tydligen).
![]()
Tidtagning pĂ„ jorden-runt flygtur?Ănnu en solig och fin dag i söder. Idag med den vita Aerospacen
![]()
Ănskar det va sĂ„, vattnar trĂ€dgĂ„rdenâŠ.Tidtagning pĂ„ jorden-runt flygtur?![]()
FÄr vÀl posta hÀr ocksÄ.
Kom över denna rackare, igÄr. Otroligt bra skick, nÀra NOS. Fullset med ifylld certifikat och ifylld servicebok.
Enda nackdelen, saknar nÄgra lÀnkbitar, vilket vÀl gör den till icke fullset?
Funderade pÄ att sÀlja den, men den lÀr nog stanna.
![]()
Japp, minimal bruksspÄr, skulle sÀga snÀppet under NOS. Dock Àr boetten bytt 2-3 Är(osÀker om det Àr Är 2001 eller 2002) efter klockan har tagits ut, men tycker inte det spelar roll faktiskt.HÀrlig rackare du kommit över som ser fin ut med minimala bruksspÄr!?
Alltid skoj med tillbehör men om nÄgra lÀnkbitar saknas sÄ tycker inte jag det förstör ett fullset.
SÄ lÀnge box, papper(minst cert, gÀrna ifyllt), inner-och ytterkartong finns med kan man kalla det för fullset. Riktigt fullset Àr i min mening med extra allt, kanske t.o.m. köpekvitto. Var grÀnsen gÄr Àr lite diffus ibland men generellt det viktigaste.
Den dÀr har jag ÀgtFÄr vÀl posta hÀr ocksÄ.
Kom över denna rackare, igÄr. Otroligt bra skick, nÀra NOS. Fullset med ifylld certifikat och ifylld servicebok.
Enda nackdelen, saknar nÄgra lÀnkbitar, vilket vÀl gör den till icke fullset?
Funderade pÄ att sÀlja den, men den lÀr nog stanna.
![]()
Har du? BerÀtta lite historia om den dÄ!Den dÀr har jag Àgt![]()
Den Àr riktigt fin, helt klartJapp, minimal bruksspÄr, skulle sÀga snÀppet under NOS. Dock Àr boetten bytt 2-3 Är(osÀker om det Àr Är 2001 eller 2002) efter klockan har tagits ut, men tycker inte det spelar roll faktiskt.
![]()
Jaa, och att @Maxer Àgt den gör det Ànnu mer spÀnnande.Den Àr riktigt fin, helt klart
Med ny boett har den varit med om en del.....lite kul kuriosa kan jag tycka!
Jag köpte den pÄ KS och Àgde den nÄgra mÄnader. Vet inte sÄ mycket mer Àn sÄHar du? BerÀtta lite historia om den dÄ!![]()
Av vem köpte du den?Jag köpte den pÄ KS och Àgde den nÄgra mÄnader. Vet inte sÄ mycket mer Àn sÄ
Fint exemplar
Tippar pÄ att den digitala tidsvisningen hoppar var 4:e sekund istÀllet för varje, minns inte exakt men dÀr fÄr andra fylla iKan man se pÄ en Breitling E65362 hur mycket batteriliv som ÄterstÄr? Jag tÀnkte ha min som en vÀckarklocka och det skulle ju vara trÄkigt om batteriet plötsligt tog slut under natten!
Tippar pÄ att den digitala tidsvisningen hoppar var 4:e sekund istÀllet för varje, minns inte exakt men dÀr fÄr andra fylla i![]()
Kan man se pÄ en Breitling E65362 hur mycket batteriliv som ÄterstÄr? Jag tÀnkte ha min som en vÀckarklocka och det skulle ju vara trÄkigt om batteriet plötsligt tog slut under natten!
Verkar vara att digitala displayen blinkar.Tippar pÄ att den digitala tidsvisningen hoppar var 4:e sekund istÀllet för varje, minns inte exakt men dÀr fÄr andra fylla i![]()
Okej, tack för att du letade upp! SÄg ocksÄ den manualen, men var osÀker pÄ om det gÀllde Àven Àldre modeller.Verkar vara att digitala displayen blinkar.![]()
HÀr Àr en bra manual för att tex stÀlla alla tider. Kan ju va lite meckigt.
Kan inte ta gift pÄ det, men anvÀnde den för att stÀlla in tider mm.Okej, tack för att du letade upp! SÄg ocksÄ den manualen, men var osÀker pÄ om det gÀllde Àven Àldre modeller.