Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Följer med spÀnningTÀnker eventuellt avyttra den hÀr och har svÄrt att uppskatta ett vettigt pris. Den Àr frÄn 2014, men servad i slutet av 2020. Fullset och i mycket gott skick. Klockhuvudet Àr i nÀrmast perfekt skick medan lÀnken har en hel del ytliga mÀrken. Ett extra lÄs i perfekt skick medföljer ocksÄ. Klockan togs fram för Tjeckiska Jas-piloter och jag har köpt den frÄn förste Àgaren.
- Vad tycker trÄden Àr rÀtt pris pÄ den för bÄde mig och köparen? Tacksam för Äsikter.
![]()
![]()
- Jag med, vet inte vad ett vettigt pris Àr. FrÄgar runt liteFöljer med spÀnning![]()
Ett fint fullset pÄ lÀnk hÀr har legat 18-19 men kanske rört sig uppÄt nÄgot- Jag med, vet inte vad ett vettigt pris Àr. FrÄgar runt lite![]()
Skulle sÀga rimligen 18-20k vid privat försÀljning sen att den Àr limited gillas nog av 50/50TÀnker eventuellt avyttra den hÀr och har svÄrt att uppskatta ett vettigt pris. Den Àr frÄn 2014, men servad i slutet av 2020. Fullset och i mycket gott skick. Klockhuvudet Àr i nÀrmast perfekt skick medan lÀnken har en hel del ytliga mÀrken. Ett extra lÄs i perfekt skick medföljer ocksÄ. Klockan togs fram för Tjeckiska Jas-piloter och jag har köpt den frÄn förste Àgaren.
- Vad tycker trÄden Àr rÀtt pris pÄ den för bÄde mig och köparen? Tacksam för Äsikter.
![]()
![]()
Fin som tusan. Funderar pÄ att byta upp mig till den. Men Àr lite orolig över storleken (40 kÀnns helt perfekt)Ett tag sedan jag bar den men slÄs varje gÄng över hur lÀtt den Àr att bÀra.
![]()
Jag föredrar överlag klockor runt 39-40 men upplever inte denna som stor att bÀra. Tycker absolut du skall prova.Fin som tusan. Funderar pÄ att byta upp mig till den. Men Àr lite orolig över storleken (40 kÀnns helt perfekt)
![]()
Ja, skall leta upp en att provaJag föredrar överlag klockor runt 39-40 men upplever inte denna som stor att bÀra. Tycker absolut du skall prova.
Snyggt fÄngat! Den Àr riktigt bra och skriker breitling dnaDet blev en uppgradering till senaste modellen idag
![]()
Jamen det gör den nog. Och den sitter förvÄnansvÀrt bra ocksÄ trots sin (för mig) enorma storlek.Snyggt fÄngat! Den Àr riktigt bra och skriker breitling dna
Den Àr grym pÄ canvas och gummiJamen det gör den nog. Och den sitter förvÄnansvÀrt bra ocksÄ trots sin (för mig) enorma storlek.
KÀnns som den kan vara ett strap monster ocksÄ![]()
Har du nÄgot tips pÄ ett bra och mjukt canvas? GÀrna grönt eller grÄtt.Den Àr grym pÄ canvas och gummi![]()
Jag skulle slÄ till pÄ typ breitlings originalgummi med tillhörande viklÄs. Borde kunna gÄ att hitta breitling originalcanvas med gummi lÀngst ned till viklÄs men canvas pÄ ovansidan. Minns dock inte ref nr pÄ sistnÀmnda, men om du kollar med @ERIKSON URHANDEL sÄ kan de sÀkert ordna nÄgot fintHar du nÄgot tips pÄ ett bra och mjukt canvas? GÀrna grönt eller grÄtt.
Har du nÄgot tips pÄ ett bra och mjukt canvas? GÀrna grönt eller grÄtt.
Jag har ett beggat sÄdant hÀr liggandes, med spÀnne.Jag skulle slÄ till pÄ typ breitlings originalgummi med tillhörande viklÄs. Borde kunna gÄ att hitta breitling originalcanvas med gummi lÀngst ned till viklÄs men canvas pÄ ovansidan. Minns dock inte ref nr pÄ sistnÀmnda, men om du kollar med @ERIKSON URHANDEL sÄ kan de sÀkert ordna nÄgot fint
Yes. Har ett gummi till min andra, men med ett vanligt original spÀnne. Passformen runt min hand pÄ den Àr bara sÄdÀr. ViklÄset kanske Àr bÀttre?Jag skulle slÄ till pÄ typ breitlings originalgummi med tillhörande viklÄs. Borde kunna gÄ att hitta breitling originalcanvas med gummi lÀngst ned till viklÄs men canvas pÄ ovansidan. Minns dock inte ref nr pÄ sistnÀmnda, men om du kollar med @ERIKSON URHANDEL sÄ kan de sÀkert ordna nÄgot fint