The_EscapementđŠ
Silver
Du behöver en i guld skulle jag sĂ€ga.Börjar bli lite lĂ„ngtrĂ„kigt, behöver verkligen en till. En riktigt fin âvintageâ kanske âŠ
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du behöver en i guld skulle jag sĂ€ga.Börjar bli lite lĂ„ngtrĂ„kigt, behöver verkligen en till. En riktigt fin âvintageâ kanske âŠ
![]()
Den Àr bra fin den vita
- Snygg! Vad Àr det för sköld?AnvÀnder min Aerospace alldeles för sÀllan nuförtiden, mÄste bli bÀttring.
![]()
Hojta till nÀr du tröttnatAnvÀnder min Aerospace alldeles för sÀllan nuförtiden, mÄste bli bÀttring.
![]()
Group 18- Snygg! Vad Àr det för sköld?
Cobra Yellow pĂ„ ingĂ„ng?Min blĂ„ EVO Ă€r frĂ„n 2021. Kan bli till salu i veckan âŠ
![]()
![]()
Tror han ska bestÀlla en lÄda fÀrgglada band för pengarna.Cobra Yellow pÄ ingÄng?![]()
SÄklart! Du skulle lÄnat ut det gula bandet till hasse, hade suttit perfa pÄ samtliga klockorTror han ska bestÀlla en lÄda fÀrgglada band för pengarna.
- Nej, jag sÄlde min till en vÀn för lÀnge senCobra Yellow pÄ ingÄng?![]()
Ja, men det Àr ju lÀge att köpa tillbaka den!- Nej, jag sÄlde mintill en vÀn för lÀnge sen![]()
![]()
- Nu skall ni vara snÀlla, har födelsedag idag, 67 Är. Skall jag ha nÄt fÀrggrant pÄ handleden blir det vÀl snart en sÄn dÀr larmklockaSÄklart! Du skulle lÄnat ut det gula bandet till hasse, hade suttit perfa pÄ samtliga klockor![]()
Grattis Hasse! Gult sitter bÀttre Àn rött- Nu skall ni vara snÀlla, har födelsedag idag, 67 Är. Skall jag ha nÄt fÀrggrant pÄ handleden blir det vÀl snart en sÄn dÀr larmklocka![]()
Congrats!- Nu skall ni vara snÀlla, har födelsedag idag, 67 Är. Skall jag ha nÄt fÀrggrant pÄ handleden blir det vÀl snart en sÄn dÀr larmklocka![]()
Bra dÀr, fortsÀtt hajpa gula klockor!Grattis Hasse! Gult sitter bÀttre Àn rött![]()
Grattis- Nu skall ni vara snÀlla, har födelsedag idag, 67 Är. Skall jag ha nÄt fÀrggrant pÄ handleden blir det vÀl snart en sÄn dÀr larmklocka![]()
Grattis pÄ födelsedagen.- Nu skall ni vara snÀlla, har födelsedag idag, 67 Är. Skall jag ha nÄt fÀrggrant pÄ handleden blir det vÀl snart en sÄn dÀr larmklocka![]()
Grattis, grattisâŠ- Nu skall ni vara snĂ€lla, har födelsedag idag, 67 Ă„r. Skall jag ha nĂ„t fĂ€rggrant pĂ„ handleden blir det vĂ€l snart en sĂ„n dĂ€r larmklocka![]()
JÀklars vad jag Àr sugen pÄ en sÄn