HÀr Àr en bild inte testat ÀnnuStort grattis!
DÄ undrar jag om viklÄset fÄr gummit att forma sig bÀttre (rundare) runt handleden Àn den vanliga gummit?
![Grinning face :grinning: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀr Àr en bild inte testat ÀnnuStort grattis!
DÄ undrar jag om viklÄset fÄr gummit att forma sig bÀttre (rundare) runt handleden Àn den vanliga gummit?
Det blir mitt nÀsta köpHÀr Àr en bild inte testat Ànnu![]()
![]()
TyvÀrr min erfarenhet ocksÄ![]()
KÀnns som att bezelen kÀkar manschetter till frukost![]()
Min Àr frÄn 2017. Har lÀder ytterbox och lÀder travel invÀndigt till min.Först nato medans jag kortade lÀnken gummit klipper vi imorgon.
Galet bekvÀm klocka
Förresten Àr det bara tygboxen man fÄr med nuförtiden?
![]()
![]()
Ok denna Àr frÄn 2021-12Min Àr frÄn 2017. Har lÀder ytterbox och lÀder travel invÀndigt till min.
Breitling har typ alla band sjÀlva, dock inte pÄ hemsidan. Bara att ta reda pÄ ref numret, och sen lÀgga en bestÀllning hos valfri AD sÄ fÄr du ditt "specialband". Gjorde sÄ med alla mina olika twinpro samt andra, som inte finns pÄ breitlings hemsidaHittade just den hÀr sidan med olika straps. BÀttre utbud Àn Breitling sjÀlva verkar det som
BREITLING Original
Breitling, Panerai, Edelstahluhrenarmband, Lederuhrband, Echt StrauĂ, Echt Alligator, Zeno Watch Baseluhrenbaender.com
DÀr va svaret en miljöbox som Àven kan skickas ut platt till ÄterförsÀljareMin Àr frÄn 2017. Har lÀder ytterbox och lÀder travel invÀndigt till min.
Ahh. Det skall jag göra. Skulle vilja ha ett grönt gummi för viklÄsBreitling har typ alla band sjÀlva, dock inte pÄ hemsidan. Bara att ta reda pÄ ref numret, och sen lÀgga en bestÀllning hos valfri AD sÄ fÄr du ditt "specialband". Gjorde sÄ med alla mina olika twinpro samt andra, som inte finns pÄ breitlings hemsida![]()
Vackert.Dagens kompis...
![]()
Rullar du kronan snabbt med typ sidan av pekfingret sÄ stegar du timmar. Samma om du stÀller om tiden.Leker förfullt snart Àr vÀl batteriet slut
Fasen mÄste man vrida som en tok minut för minut för att stÀlla alarm
![]()
Ok tack,mena vÀl att det fanns ett trixRullar du kronan snabbt med typ sidan av pekfingret sÄ stegar du timmar. Samma om du stÀller om tiden.
Riktigt fin. Tycker denna nodellen Àr en av dom finaste. Letar sjÀlv en Aerospace men jag fÄr tydligen vÀnta. inget napp hÀr pÄ KS Àn sÄ lÀngeNu fÄr jag posta hÀr igen. Ska trycktesta den med allt verkar funka annars. F65062 i vad jag tycker utmÀrkt skick för Äldern.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack. Spanat lÀnge efter en med lÀnk/roleux (eller hur det nu stavas) med guldbling. Snabb som blixten nÀr den dök upp.Riktigt fin. Tycker denna nodellen Àr en av dom finaste. Letar sjÀlv en Aerospace men jag fÄr tydligen vÀnta. inget napp hÀr pÄ KS Àn sÄ lÀnge
Japp bra config.Och jag provar gummit trevlig Lördag pÄ er!!
![]()
![]()
Den bÀstaJapp bra config.
![]()
Meeen föredrar lÀnken Àven om lÄset till gummit kÀnns vÀldigt lyxigt. LÄset pÄ lÀnken Àr som bekant i nivÄ med en seikofemma.Den bÀsta![]()
Ăr det dĂ€rför ingen vill köpa mitt nya lĂ„s till lĂ€nkenMeeen föredrar lĂ€nken Ă€ven om lĂ„set till gummit kĂ€nns vĂ€ldigt lyxigt. LĂ„set pĂ„ lĂ€nken Ă€r som bekant i nivĂ„ med en seikofemma.
Ăr du sugen pĂ„ att sĂ€lja sĂ„ köper jag den gĂ€rna av digMeeen föredrar lĂ€nken Ă€ven om lĂ„set till gummit kĂ€nns vĂ€ldigt lyxigt. LĂ„set pĂ„ lĂ€nken Ă€r som bekant i nivĂ„ med en seikofemma.
Menar du gummit?Ăr du sugen pĂ„ att sĂ€lja sĂ„ köper jag den gĂ€rna av dig![]()
FrÀmst lÄset, men Àven gummit jaMenar du gummit?