• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

Stort grattis! :)

DÄ undrar jag om viklÄset fÄr gummit att forma sig bÀttre (rundare) runt handleden Àn den vanliga gummit?
HĂ€r Ă€r en bild inte testat Ă€nnu 😀
1F25C226-2DD4-48F1-BA29-53CBE9F3C6E5.jpeg

Hittade just den hÀr sidan med olika straps. BÀttre utbud Àn Breitling sjÀlva verkar det som :)

Hittade just den hÀr sidan med olika straps. BÀttre utbud Àn Breitling sjÀlva verkar det som :)

Breitling har typ alla band sjĂ€lva, dock inte pĂ„ hemsidan. Bara att ta reda pĂ„ ref numret, och sen lĂ€gga en bestĂ€llning hos valfri AD sĂ„ fĂ„r du ditt "specialband". Gjorde sĂ„ med alla mina olika twinpro samt andra, som inte finns pĂ„ breitlings hemsida đŸ€—

Min Àr frÄn 2017. Har lÀder ytterbox och lÀder travel invÀndigt till min.
DĂ€r va svaret en miljöbox som Ă€ven kan skickas ut platt till Ă„terförsĂ€ljare 😃

Breitling har typ alla band sjĂ€lva, dock inte pĂ„ hemsidan. Bara att ta reda pĂ„ ref numret, och sen lĂ€gga en bestĂ€llning hos valfri AD sĂ„ fĂ„r du ditt "specialband". Gjorde sĂ„ med alla mina olika twinpro samt andra, som inte finns pĂ„ breitlings hemsida đŸ€—
Ahh. Det skall jag göra. Skulle vilja ha ett grönt gummi för viklÄs :)

Om nÄgon har en flex lÀnk som de vill sÀlja fÄr de gÀrna höra av sig.

Bilagor

• BD23A35A-7672-4DC9-965C-6F3B10FDDCCB.jpeg
    BD23A35A-7672-4DC9-965C-6F3B10FDDCCB.jpeg
    53.9 KB · Visningar: 7
Riktigt fin. Tycker denna nodellen Àr en av dom finaste. Letar sjÀlv en Aerospace men jag fÄr tydligen vÀnta. inget napp hÀr pÄ KS Àn sÄ lÀnge
Tack. Spanat lÀnge efter en med lÀnk/roleux (eller hur det nu stavas) med guldbling. Snabb som blixten nÀr den dök upp.

Tillbaka
Topp