Den boken ser intressant ut @Fliegerchronographđ Författare?
Maria Gussarsson, lektor pÄ Försvarshögskolan. Vet inte om boken finns i handeln. Jag har fÄtt mitt ex genom jobbet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den boken ser intressant ut @Fliegerchronographđ Författare?
JodÄ, finns pÄ Adlibris sÄ det kan nog bli ett köp.Maria Gussarsson, lektor pÄ Försvarshögskolan. Vet inte om boken finns i handeln. Jag har fÄtt mitt ex genom jobbet.
Stiligaste jag harâŠ..
Tuxedo!
Vad föredrar ni? Gamla eller nya modellen?
Vad föredrar ni? Gamla eller nya modellen?
Trillade in en Aerospace hos mig ocksÄ, Àntligen. Min första och jag gillar den skarpt. Modern men ÀndÄ lite daterad
Vilket gummi ska man ha till sommaren?
TÀnkte ocksÄ vitt, blÄtt eller gröntVitt Àr grymt och ofta underskattat .
Snyggt! Har sjÀlv laborerat lite med olika band men har svÄrt att hitta nÄgot som passar bÀttre Àn den gamla sletna lÀnken den kom pÄ..Nytt armband till Aero-Hulken
Snyggt! Har sjÀlv laborerat lite med olika band men har svÄrt att hitta nÄgot som passar bÀttre Àn den gamla sletna lÀnken den kom pÄ..