Har börjat Ängra att jag sÄlde min Evo. Ingen som har en extra över?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Beror pÄ Älder. Men nÀr var senaste service utförd? Batteribyte? Fungerar allt som det skall? Display. Krona och ljus?Hej,
Gör i köpestankar. Tips pÄ vad man ska tÀnka pÄ/frÄga efter vid köp av en begagnad Aerospace?
Tack! En kollega pÄ jobb som sÀljer. FörstÄr jag det rÀtt Àr det en F65062. Urverk ETA 988.332 och nytt batteri förra Äret. Hoppas fÄ klÀmma pÄ den imorgon. Han vill ha runt 10k.Beror pÄ Älder. Men nÀr var senaste service utförd? Batteribyte? Fungerar allt som det skall? Display. Krona och ljus?
Priset kÀnns rimligt om allt Àr kosher kan jag tyckaTack! En kollega pÄ jobb som sÀljer. FörstÄr jag det rÀtt Àr det en F65062. Urverk ETA 988.332 och nytt batteri förra Äret. Hoppas fÄ klÀmma pÄ den imorgon. Han vill ha runt 10k.
Tack, bra att veta.Priset kÀnns rimligt om allt Àr kosher kan jag tycka
Tack, bra att veta.
För den intresserade sÄ ser jag att samma modell med samma urverk ligger ute pÄ Tradera. Dock verkar lumen vara trasig pÄ ena visaren.
Det blev sÄ ÀndÄ? Vem ska nu hÄlla trÄden vid liv?Japp, den Àr min som Àr ute
Det blev sÄ ÀndÄ? Vem ska nu hÄlla trÄden vid liv?
Finaste kombon man kan ha! Detaljerna Ă€r plĂ€terade, det mĂ€rks nĂ€r man slagit i ridersen ett par gĂ„nger!Fan va fin klocka Aerospace! Jag har börjat kika pĂ„ tvĂ„ton 65362. Ăr gulddetaljerna pĂ„ bezel och lĂ€nk guld, eller sĂ„n trĂ„kig stĂ„l/titan doppat i guld?
Jag misstÀnkte att de var plÀterade.. syndFinaste kombon man kan ha! Detaljerna Àr plÀterade, det mÀrks nÀr man slagit i ridersen ett par gÄnger!
Breitlings plÀtering Àr eller har iallafall varit vÀldigt bra. SÄ lÀnge du inte grÀver i sandlÄdor eller kör motocross utan handskar hÄller den bra.Jag misstÀnkte att de var plÀterade.. synd
Ja jag kan tÀnka mig att dÄ försvinner guldfÀrgen och pÄ lÀnken försvinner guldet pÄ insidan av anvÀndningen
Tack för info!Breitlings plÀtering Àr eller har iallafall varit vÀldigt bra. SÄ lÀnge du inte grÀver i sandlÄdor eller kör motocross utan handskar hÄller den bra.
Tack för info!
Har ni nÄgra bra bilder pÄ Aerospace pÄ lÀder? Blir ett borstat spÀnne tillrÀckligt likt för att OCD:n inte ska ta överhand?
Okej dÄ ska man hitta en nÀstan ny en dÄEfter 25,5 Är i min Àgo, varav dom första 15 som enda klocka, Àr mina raiders lite slitna lÀngst ut dÄ det sticker upp, men det Àr allt.
Har ni nÄgra bra bilder pÄ Aerospace pÄ lÀder? Blir ett borstat spÀnne tillrÀckligt likt för att OCD:n inte ska ta överhand?
Riktigt braE79362
SkÄl och trevlig helg!
Den Àr bra den dÀr!
Den Àr verkligen asfrÀn.HallÄ alla Aerospace kompisar
Nu har jag lyckats stÀlla tiden pÄn
Men fan vilken lÀcker klocka!
JassÄ det har inte ens noterat Àn! Tyckte det var lite meckigt att stÀlla in allt men nÀr man fÄtt in snitsen att snÀrta till kronan sÄ den hoppade fram hel timme sÄ vart det lÀttareDen Àr verkligen asfrÀn.
En av dom sakerna jag gillar med den Àr att minutvisaren tickar sig fram med 30-sekunders mellanrum.