• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

Tack, bra att veta.

För den intresserade sÄ ser jag att samma modell med samma urverk ligger ute pÄ Tradera. Dock verkar lumen vara trasig pÄ ena visaren.

Japp, den Ă€r min som Ă€r ute 👌

image.jpg

Fan va fin klocka Aerospace! Jag har börjat kika pĂ„ tvĂ„ton 65362. Är gulddetaljerna pĂ„ bezel och lĂ€nk guld, eller sĂ„n trĂ„kig stĂ„l/titan doppat i guld?

Finaste kombon man kan ha! Detaljerna Ă€r plĂ€terade, det mĂ€rks nĂ€r man slagit i ridersen ett par gĂ„nger! 😅
Jag misstĂ€nkte att de var plĂ€terade.. synd đŸ€™
Ja jag kan tÀnka mig att dÄ försvinner guldfÀrgen och pÄ lÀnken försvinner guldet pÄ insidan av anvÀndningen

Jag misstĂ€nkte att de var plĂ€terade.. synd đŸ€™
Ja jag kan tÀnka mig att dÄ försvinner guldfÀrgen och pÄ lÀnken försvinner guldet pÄ insidan av anvÀndningen
Breitlings plÀtering Àr eller har iallafall varit vÀldigt bra. SÄ lÀnge du inte grÀver i sandlÄdor eller kör motocross utan handskar hÄller den bra.

Har ni nÄgra bra bilder pÄ Aerospace pÄ lÀder? Blir ett borstat spÀnne tillrÀckligt likt för att OCD:n inte ska ta överhand?

Efter 25,5 Är i min Àgo, varav dom första 15 som enda klocka, Àr mina raiders lite slitna lÀngst ut dÄ det sticker upp, men det Àr allt.
Breitling 2023-09-25.jpg

Har ni nÄgra bra bilder pÄ Aerospace pÄ lÀder? Blir ett borstat spÀnne tillrÀckligt likt för att OCD:n inte ska ta överhand?

Har kört den i mÄnga Är pÄ ett lÀder frÄn en Sinn 104'a med ett no-name viklÄs. Har aldrig stört mig pÄ att det lilla av lÄset som syns inte matchar boetten. Du kan ju liksom inte se dom samtidigt ... ;)
Breitling 2023-09-25 (lÀder).jpg
Breitling 2023-09-25 (viklÄs).jpg

Jag svarar mig sjÀlv. Jag hade ett polerat spÀnne som jag gjorde mer satinerat Àn borstat, just för att det ska matcha titanet bÀttre. Dessutom Àr Aerospacen mer satinerad Àn borstad.

Min OCD Àr nöjd med resultatet.

20230926_082610.jpg
20230926_082928.jpg
20230926_083151.jpg

Den Àr verkligen asfrÀn.
En av dom sakerna jag gillar med den Àr att minutvisaren tickar sig fram med 30-sekunders mellanrum.
JassĂ„ det har inte ens noterat Ă€n! Tyckte det var lite meckigt att stĂ€lla in allt men nĂ€r man fĂ„tt in snitsen att snĂ€rta till kronan sĂ„ den hoppade fram hel timme sĂ„ vart det lĂ€ttare â˜ș

Tillbaka
Topp