Glömde lÀgga upp bilden men fasen vad bra den Àr! SÄ nöjd att jag körde med den hÀr och inte Evo vilket jag vill tro att det inte skulle funka pÄ spinkig arm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
8000:- plus slagavgift, med defekt vridring, kÀnns lite i överkant. Men den lÀnken gÄr inte av för hackor...Vill tipsa om denna Aerospace pÄ kommande Klockor hos Kaplans 10 Juni. Denna har utbytt urverk till det HETA SQ Cal 75, den tidigare designen men med det senaste urverket, bÀttre Àn sÄ hÀr blir det inte...
Klockan behöver visserligen en rengöring, men det Àr ju lÀtt fixat!
![]()
![]()
Breitling, Klockor - Varunummer 1 935 603
BREITLING, Aerospace, Cal 56, Verk nr. 1144150, Serie nr. 04970, Ref nr. E56062, herrur, 40 mm, analog/digital, titan, SuperQuart, safirglas, utbytt urverk/bakboett, defekt vridring, AerospacelÀnk, viklÄs, ca 1997.www.kaplans.se
#bringbackskrattemojinLesson learned: jag vaknar inte av Aerospaces larm
![]()
En service kanske? Ăven en quartz har ju rörliga delar som behöver vara rena och smorda.Har en Aerospace dĂ€r visarna saktar sig. Den digital enheten hĂ„ller tiden men visarna saktar efter. NĂ„gon som vet vad det beror pĂ„ och vad man kan göra Ă„t det?
![]()
NĂ„gon som vet nĂ„gon som Ă€r bra pĂ„ service av Aerospace? Antar att breitling kan ta en ordentlig hacka för jobbet.En service kanske? Ăven en quartz har ju rörliga delar som behöver vara rena och smorda.
Servade min hos Breitling HK i TĂ€by, inte alls sĂ„ farligtâŠ.NĂ„gon som vet nĂ„gon som Ă€r bra pĂ„ service av Aerospace? Antar att breitling kan ta en ordentlig hacka för jobbet.
De har avvecklat den lokalen, Svante letar ny lokal.KlockmÀster(?) Globen.
Breitling emergencyVad Ă€r det ĂB sportar hĂ€r?![]()
En Emergency.... det symboliserar vĂ€l sĂ€kerhetslĂ€get kanskeVad Ă€r det ĂB sportar hĂ€r?![]()
VÀlkommen till klubben!Min första breitling och jag kunde inte vara mer nöjdhar lÀnge velat ha en aerospace och jag fick Àntligen slÄ till
![]()