Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanonfint, någon bild på slutresultatetGårdagens T-bone utan krusiduller
Tyvärr inte, var ivrig och vrålhungrig! Stekte i talg i hög temperatur ett par minuter och sen in i ugnen! Till det pommes duchesse samt ramslökssmörKanonfint, någon bild på slutresultatet
Låter riktigt bra!Tyvärr inte, var ivrig och vrålhungrig! Stekte i talg i hög temperatur ett par minuter och sen in i ugnen! Till det pommes duchesse samt ramslökssmör
Det var det! Guldkött=livetLåter riktigt bra!
Ska dra en riktigt bra köttbit och en Chateauneuf du pape jag fick som födelsedagspresent nästa helg, vad gick köttet från Segers på ungefär?Det var det! Guldkött=livet
Låter underbart! Gick på ungefär 800 men var stora och tjocka bitar, sen bjöd de på pommes duschesseSka dra en riktigt bra köttbit och en Chateauneuf du pape jag fick som födelsedagspresent nästa helg, vad gick köttet från Segers på ungefär?
Dyrt, men med det köttet är det ju värt detLåter underbart! Gick på ungefär 800 men var stora och tjocka bitar, sen bjöd de på pommes duschesse
Ja rätt dyrt men det var omkring 1kg kött så tycker det var okej, tror dock jag fick lite bättre pris.Dyrt, men med det köttet är det ju värt det
Och sen är det den underbara soppan som ser ut så här!
Någon som kan ge tips på hur jag får fondant att släppa ur formen utan att bli skrot?
Samt kan man göra smet och fylla formar för att sedan frysa in dem tills det är dags att tillaga,
Ser underbart utVietnamesiskt ät grymt. Frugan är från Vietnam så det blir ganska mycket av den varan.
Här är när vi senast gjorde vietnamesiska vårrullar. Sjuuukligt gott!
Cha nem är det bästa!Vietnamesiskt ät grymt. Frugan är från Vietnam så det blir ganska mycket av den varan.
Här är när vi senast gjorde vietnamesiska vårrullar. Sjuuukligt gott!
Vispa marängen längre kanske? Man kan köra 6-8 min utan problem För krämen kanske du kan köra mer maizena och se till striden är genomkyld ganska länge (över natten kanske) alternativt se till att äggen i den verkligen är tillagadeInte @AdamST standard, men ett 1:a försök till en citron/marängpaj. Blev rätt snygg i alla fall...
Fast både marängen och citronkrämen blev för lösa... Tips?!?