Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen, kul att du hittat hitÅh, vad roligt med en egen Ball-tråd
Detta var faktiskt en av mina första "finklockor".
Den har en viss charm måste jag säga så här efter några år och jag minns att den hade riktigt bra finish med tanke på prisklasen.
Vill minnas att jag betalade strax över 10K ny 2008.
![]()
Lite spooky egentligen, för att gilla Ball behöver man inte vara på lyset. Ball lyser högst påtagligt ändå. Mycket underskattat märke i.m.h.o. (helt nyktert uttryckt också...Vet inte riktigt varför men postar alltid i denna tråd när jag krökar, har nog inget nyktert inlägg här. Hur som är mycket nöjd med min Ohio och önskar fler fick upp ögonen för Ball.
![]()
Haha, du har helt rättLite spooky egentligen, för att gilla Ball behöver man inte vara på lyset. Ball lyser högst påtagligt ändå. Mycket underskattat märke i.m.h.o. (helt nyktert uttryckt också...).
Nu snackar vi
![]()
![]()
Kan bara hålla med, verkar mycket trevlig.Oj, den var lyckad.
Hm, verkligen! Får nog kolla över samlingen lite, den måste man nog fundera över ..Nya Ball Engineer M Marvelight är snygg också:
![]()
Ja jag tycker att den är riktigt j-a snygg! Finns i både 40mm och 43mm om jag fattat rätt. Känns lite stort för den typen av klocka för mina tunna handleder (hade föredragit typ 38mm) men annars är den typ perfekt!Hm, verkligen! Får nog kolla över samlingen lite, den måste man nog fundera över ..
Helt underbar.Nya Ball Engineer M Marvelight är snygg också:
![]()
Mycket bra, haft den länge?Min Fireman Stormchaser Pro..... Fin som fan, tycker jag![]()
![]()
Nä, fick den i Onsdags.Mycket bra, haft den länge?
Grattis, vad var det som fick dig att välja den modellen?Nä, fick den i Onsdags.
Alltid varit nyfiken på Ball.Grattis, vad var det som fick dig att välja den modellen?
Tycker jag med. GrattisMin Fireman Stormchaser Pro..... Fin som fan, tycker jag![]()
![]()
Nja, inget på tavlan som direkt harmoniserar med det gula på armbandet, skeptisk. Men visst, ett armband kan också förhöja en tavla. Ändå väldigt stilren och snygg klocka/tavla, hade nog primärt valt ett säkert kort, ett helsvart armband alt. kanske ett med vita sömmar.Vad tror ni, skulle detta fungera?
![]()
Tack, jo precis rimmar inte helt då det inte finns något gult i tavlan, tror jag avstår.Nja, inget på tavlan som direkt harmoniserar med det gula på armbandet, skeptisk. Men visst, ett armband kan också förhöja en tavla. Ändå väldigt stilren och snygg klocka/tavla, hade nog primärt valt ett säkert kort, ett helsvart armband alt. kanske ett med vita sömmar.
Ta mig inte så på orden, men gult kräver sitt ur tycker jag, prova. Kanske som sommarband?Tack, jo precis rimmar inte helt då det inte finns något gult i tavlan, tror jag avstår.
Är tyvärr en stållänk-kille, är det inte 100% med annat går det bort. Ska kolla lagret kanske finns någon annan klocka lädret gör sig bättre på.Ta mig inte så på orden, men gult kräver sitt ur tycker jag, prova. Kanske som sommarband?
Vad tror ni, skulle detta fungera?
![]()