Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig hört talas om märket innan men efter ett klipp med Watchfinder & Co så kan jag inget annat än att tänka på denna skapelse.
Denna är riktigt nice också.Aldrig hört talas om märket innan men efter ett klipp med Watchfinder & Co så kan jag inget annat än att tänka på denna skapelse.
Tycker det blev kanonsnyggt! Är det ett Hirsch band?Nya kläder
Tack, yes Hirsch Andy.Tycker det blev kanonsnyggt! Är det ett Hirsch band?
Inget slår deras GMT daydate. Det är första GMT klockan som visar dag och datum, någonsin! Den förtjänar mer uppmärksamhet.Ball gör riktigt fina klockor, engineer marvellight II är kanske favoriten. Inte haft chans att se dem irl dock.
Skumt, mer gedignare klockor får man leta efter.Här var det tyst. Hur kommer det sig att Ball är så opopulär i Sverige? Utomlands är det ganska poppis, uppfattar jag det som.
Holy, vilken samling, lite närbilder tackJag gillar mina skarpt. Kul att det är fler som hittat dom!
Kul! Beställde du från Gnomon? Jag är sjukt nära på att trycka på avfyraren.Har köpt en Ball Marvelight, och tycker den är grym. Men jag är inte så förtjust i metall armbandet, trots att det är snyggt.
Någon som vet ett band av metall som passar?
Liknar Datejust blue lite grannDen här var ju riktigt nice. Verkar dock vara slut överallt. Någon som har provat en Engineer Marvelight?
Mycket snyggtGjort den sommarfin