Nej, jag köpte den från Jura Watches. Tog lång tid, men annars inga problem.Kul! Beställde du från Gnomon? Jag är sjukt nära på att trycka på avfyraren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag köpte den från Jura Watches. Tog lång tid, men annars inga problem.Kul! Beställde du från Gnomon? Jag är sjukt nära på att trycka på avfyraren.
Oj, den var läckerLite dåligt drag i denna tråd. Synd, då Ball gör fina klockor och har en intressant historia.
Bidrar med några bilder på min Marvelight med silvertavlan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom den 16 dec. Så inte länge alls.Oj, den var läckerhaft den länge?
Härligt med ny klockaKom den 16 dec. Så inte länge alls.
Grattis till fin klocka! Verkar även vara ett riktigt strap monster![]()
Pengarna ska till annat än klocka denna gång
Haha, vet hur det ärPengarna ska till annat än klocka denna gång...Får nöja mig dom andra 7st jag har för tillfälle....
!
Vilken tavlaTog nya klockan på en promenix igår kväll.
Är det den där Covid-Ball:en?Den lyser kul i mörkret också![]()
![]()
Ja, det är riktigt.Är det den där Covid-Ball:en?
Härligt, stort grattisImorgon landar min första Ball i klocklådan!
Blev en Fireman Racer, dregglat ett tag på detta märke och kunde inte motstå!
![]()
Stort grattis, ser grym ut, gillar verkligen visarna. Ball är bra skit assåDå har den landat!
Satan vad mitt första intryck är bra!
Löjligt fin!
![]()
![]()
Tror inte det finns någon i Sverige längreVart köper ni era Ball ifrån, om man får fråga. Finns det några återförsäljare i Sverige?
Tråkigt att höra.Tror inte det finns någon i Sverige längre, köpte själv genom Jura Watches (UK).
Om jag fattat det rätt så är Jura momsregistrerade i Sverige så det ska inte bli några jättepåslag på priserna.Tråkigt att höra.
Tack!
Jag får kolla via dem, men segt nu med tanke på att UK gick ur EU...
Den var ball!Då har den landat!
Satan vad mitt första intryck är bra!
Löjligt fin!
![]()
![]()
Om jag fattat det rätt så är Jura momsregistrerade i Sverige så det ska inte bli några jättepåslag på priserna.
Kan ha missuppfattat allt men tror att det extra som du ska betala är mellanskillnaden mellan engelsk och svensk moms.Wut? Kan du förklara det där för en idiot.... (mig).