• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Bas

Patek
kontra ett roma för under 200,,,,dÀr B.s buckle passar like a glove
men visst B:s Àr fina och deras gröna fÀrg Àr stenrÀtt

Jag har bestÀllt hem ett svart Roma nu iaf, det var billigt sÄ ska testa hur kvalitén Àr, nu mÄste jag bara hitta ett orginal buckle!

Vill dock ha ett orginal ocksÄ!
 
  • Like
Reactions: PCB

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
riktigt cool klocka!
och sÀkert fin i den serietillverkade versionen ,,,men mÄste sÀga att förserien Àr detaljmÀssigt bedrövlig!
nivÄn pÄ bezelsiffrorna ,pushers/krona och tidigare nÀmda endlinks Àr en skam för breitling,,fattar inte varför de valde att visa upp den i detta skick?
Nu var det ju sÄ att de var schyssta och visade den för oss ett halvÄr innan modellen ens blev officiell. DÄ fÄr man ha lite extra överseende.
 
Senast Àndrad:

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Hur Ă€r Aerospace Evo? Man brukar Ă€ndĂ„ se dom hyfsat ofta pĂ„ köp och sĂ€lj? Tröttnar man pĂ„ dem? Är det mĂ„nga av er som har hĂ„llit fast vid dom nĂ„gon lĂ€ngre tid?
 

Bas

Patek
Kammade hem detta lÄs för 300kr, bra pris!
IMG_1891.JPG
 

Dixie

Audemars
2-Faktor

Richie

Audemars
2-Faktor
Hur Ă€r Aerospace Evo? Man brukar Ă€ndĂ„ se dom hyfsat ofta pĂ„ köp och sĂ€lj? Tröttnar man pĂ„ dem? Är det mĂ„nga av er som har hĂ„llit fast vid dom nĂ„gon lĂ€ngre tid?
Jag Ängrar lite att jag sÄlde min! Sjukt bekvÀm klocka, roliga funktioner samt smidigt med quartz om man lÀgger ifrÄn sig den ett tag :)
Problemet jag hade var att den blev anvÀnd för lite, har en beater och en finklocka sÄ Evon tog aldrig riktigt nÄgon plats pÄ min handled.Tyckte det var synd att "fördÀrva" den och anvÀnda den pÄ jobbet, men sen nÀr jag var ledig Äkte ÀndÄ Suben pÄ armen..
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag Ängrar lite att jag sÄlde min! Sjukt bekvÀm klocka, roliga funktioner samt smidigt med quartz om man lÀgger ifrÄn sig den ett tag :)
Problemet jag hade var att den blev anvÀnd för lite, har en beater och en finklocka sÄ Evon tog aldrig riktigt nÄgon plats pÄ min handled.Tyckte det var synd att "fördÀrva" den och anvÀnda den pÄ jobbet, men sen nÀr jag var ledig Äkte ÀndÄ Suben pÄ armen..
Vad ligger dom pÄ prismÀssigt? 19-20k?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Om han vill sÀlja dom kan jag inte svara pÄ ;)

Hör med butiken i Sundbyberg vet jag men nypriset pÄ dessa i blacksteal Àr ca 2750 Kr det vet jag. dÄ det Àr pvc behandlat i törnlÄset.

Kan vara billigare med den vanliga i silver.
Du kan ringa dom nu har öppet till 18.00 :D

//Simon
Blacksteal, det var ett riktigt passande namn faktiskt. :D
 
  • Like
Reactions: PCB
Topp