• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Diver pro lll Àr det som stÄr högst upp pÄ önskelistan och dÄ med viklÄs.
NÄgon som har ett 22mm till salu eller vet nÄgon webbsida?
TyvÀrr. Flackade sjÀlv runt en del pÄ Ebay etc. men insÄg att priserna var i paritet med AD och tog snart kontakt med Eriksons ur i Sundbyberg och fick ett bra pris. Begagnat Àr inget alternativ för mig. Det de inte har pÄ hyllan plockar de hem pÄ ett par dagar.

PÄ vÀg ner till Götlaborg
temp.png

Ovanligt mÄnga feta brattar pÄ k&s nu. Har alla fÄtt nÄgon form av metrosexuell rolex-feber eller? :confused:

Btw @Spincini din Leo Àr ingen Super Avenger. SA Àr den jÀttestora chrono avengern i stÄl. ;)

Du vet vilken jag ska ha om nu bara nÄn förbarmar sig över min Aerospace:rolleyes:
Ligger jag helt Ät skogen i pris eller Àr det bara dÄlig tid att sÀlja?
https://klocksnack.se/threads/aerospace-evo-2017-prisbump-28-12.84968/
Det mesta pÄ k&s kÀnns som lÄngkörare. SÄ det kanske inte Àr rÀtt tid att sÀlja.

Vet ni vilken ref jag ska leta efter om jag vill ha en dykare, max 43mm, titan, gul tavla?

Go forts!

Tillbaka
Topp