• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Tavlan lär inte kosta extra? Tycker den är sämre och får den att se ut som ett damur. Stenarna finns ju även till stålmodellerna. Jag hade inte betalar över 100' för en 35 iaf. Även om denna såg fin ut.
Tyckte den var helt okej. (Tavlan)

Menade oavsett att det är nog i dessa krokar (minus prutmån) handlarna begär i skicket ovan. Denna möjligen något högre. Sett flera som legat högt iallafall. Sen om de blir sålda eller inte vet jag inte, men annonserna är ju ej kvar.

Självklart har jag även sett flera under 100 också, men då saknas bitar, skicket är sämre och ej fullset. - hos handlare.

Auktion, auktion, auktion.

Hade inte denna vart så förbannat dyr hade jag velat ha den. Ej fan av vitguld men kul med en identisk att ha i duo med min gulguld. Får nog nöja mig en i stål isåfall.

Hade inte denna vart så förbannat dyr hade jag velat ha den. Ej fan av vitguld men kul med en identisk att ha i duo med min gulguld. Får nog nöja mig en i stål isåfall.
Usch, skräpmetall! Men såg att det fanns i platina med, bara att köra. Var iofs utan länk och var nog inte kronografen, men ändå.

Hehe jag vet.. Hade blivit stål före garanterat. Men vikten är så fruktansvärt bra…. Känns roligt.

Såg också någon variant i platina. Känns ju mer värdigt.
Det där med vikt är så löjligt egentligen. Att något är tungt lurar vi oss själva är något positivt när vi vet att det samtidigt är dyrt... Hade varit en dröm om guld och titan hade kunnat byta lite egenskaper.

Det där med vikt är så löjligt egentligen. Att något är tungt lurar vi oss själva är något positivt när vi vet att det samtidigt är dyrt... Hade varit en dröm om guld och titan hade kunnat byta lite egenskaper.
Jag tycker det är skitnice med vikt. Ger bra närvaro imo. Ligger säkerligen något i det du säger dock.

Jag tycker det är skitnice med vikt. Ger bra närvaro imo. Ligger säkerligen något i det du säger dock.
Blir ju lite utanför trådämnet men gillade vikten när jag började med guldur. Dock vänt nu, älskar ju rent allmänt viktoptimerade maskiner i kolfiber osv så är ju egentligen rätt naturligt. Däremot ogillar man ju när man gör saker ihåliga för att det blir billigare... Så blir lite delat. Bär du tunga klockor tight på handleden eller lite löst? Bar min solida santos lite löst förr, inte bekvämt.

Blir ju lite utanför trådämnet men gillade vikten när jag började med guldur. Dock vänt nu, älskar ju rent allmänt viktoptimerade maskiner i kolfiber osv så är ju egentligen rätt naturligt. Däremot ogillar man ju när man gör saker ihåliga för att det blir billigare... Så blir lite delat. Bär du tunga klockor tight på handleden eller lite löst? Bar min solida santos lite löst förr, inte bekvämt.
Hör vad du säger. Är något med det där… urgröpta, urborrade, ihåliga man gärna slipper.

Alltid tight, (just nu för tight, måste slänga på en halvlänk) över knölen för min del.

wellwell. Bulgaris är kul! Roligt att ögonen öppnats hos flera här som verkar sugna på fler/nya. Toknöjd med min.

Hör vad du säger. Är något med det där… urgröpta, urborrade, ihåliga man gärna slipper.

Alltid tight, (just nu för tight, måste slänga på en halvlänk) över knölen för min del.

wellwell. Bulgaris är kul! Roligt att ögonen öppnats hos flera här som verkar sugna på fler/nya. Toknöjd med min.
Jo, Octo är bra. Tyvärr ingen kvar för tillfället men hoppas det ändras någon gång inom snar framtid.

A376CDFD-577E-4309-89BF-20300030AE18.jpeg

Båt med scuban idag, blir nog bad också 😊

Så kronografen fick gå? Dags att byta upp sig materialmässigt?
Sålde till en vän som gillade den. Tyckte den var väldigt bra för dryga 10’. Bytte i tanken den mot Chanel J12. Vet faktiskt inte vilken jag vill ha. Tror time only i stål med länk och målade index. Ska nog ha en Hublot först iofs.

Tja! Jag och tjejen ska ner till Italien och bila runt. Kan man förvänta sig att priserna på Bulgari är billigare där eller är det önsketänkande?
Någon som vart på besök i någon bra gråhandlare i Italien och vill dela med sig av tips 😊?

Tillbaka
Topp