Berätta mer om den!Tänkte sälja denna
Ska lägga upp den sen men är nån sugen hör av er
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Berätta mer om den!Tänkte sälja denna
Ska lägga upp den sen men är nån sugen hör av er
![]()
Är en Bvlgari SD38S GMT, Fullset.Berätta mer om den!
LCV35STrevlig! Ref.?
Var läser man förslagsvis om detta släpp?![]()
Nypepp på denna AL38 efter gårdagens GMT släpp i Aluminium familjen![]()
Var läser man förslagsvis om detta släpp?
Tack för tipset. Inte aktivt, hade faktiskt tänkt om lite, men blir såklart rejält sugen igen nu då denna var riktigt trevligt skick. Helt ok med Japan om man kan få ned den några tusenlappar. Får klura lite…Synd att denna fanns i Japan, 79k med möjlighet till att föreslå pris känns väl annars rätt bra? Jagar du fortfarande @Gary Coleman ?
![]()
Köp Bulgari Diagono på Chrono24
Upptäck Bulgari Diagono-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
79k utan tillbehör men med moms som ”förstör”. Kul vit nyans dock, ser ju bra ut.Synd att denna fanns i Japan, 79k med möjlighet till att föreslå pris känns väl annars rätt bra? Jagar du fortfarande @Gary Coleman ?
![]()
Köp Bulgari Diagono på Chrono24
Upptäck Bulgari Diagono-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Skulle säga närmare 10'. Jag sålde min vita under det. Sätt en bredare bevakning på c24 så får du lite koll, dvs inte enbart referensnummer, samt ta hela världen, brukar finnas några i Japan till OK priser även med moms inräknat. Mtp desingen tycker jag det är viktigt att klockan inte är vidare polerad men sånt verkar du vara bra på att se. En tips kan vara att undersöka om AR på glaset är skadat eller ej, det verkar vara relativt vanligt.Vad är rimligt att betala för en LCV35S och finns det några fallgropar? Förutom service.
Jag gillar modellen men kan inte ett smack om Blvgari.
Det finns ett gäng vita, som jag vill ha, på Chrono24 för €1200-1900.
LCV35S Sök armbandsur
På Chrono24 kan du hitta 571 297 lyxklockor: Klockor från klockmärken som Rolex, Omega, Breitling. Köp nya eller begagnade herrklockor och damklockor.www.chrono24.se
Ping @bernoulli
Om du skulle ha vägarna förbi så prova hos Sjöbackens ur som ligger bredvid Bergströms i Malmö.Hej.
Jag köpte en Bvulgari Diagono på länk.
Är det någon som vet var i Skåne jag kan få länken kortad?
Varken Rydbergs i Helsingborg eller Bergströms i Malmö kan lösa det.
Eller går det lösa själv?
Det ser ut som att det är pressade stift och skruvar..
Bara pressade stift, skruvarna har inget med länkkortningen att göra.Hej.
Jag köpte en Bvulgari Diagono på länk.
Är det någon som vet var i Skåne jag kan få länken kortad?
Varken Rydbergs i Helsingborg eller Bergströms i Malmö kan lösa det.
Eller går det lösa själv?
Det ser ut som att det är pressade stift och skruvar..
Tack för svaret gissade på det men visste inte.Service görs via NK som skickar den till Bulgari. Man betalar 1000kr när den skickas iväg och sen får man ett kostnadsförslag.