Den vanligaSekund ligger ju också åt sidan, kanske ska matcha med den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den vanligaSekund ligger ju också åt sidan, kanske ska matcha med den?
Fasiken vad bra den där är!!!Diagono Magnesium
![]()
Enkelt! Skippa skeletteratBörjade med vanlig stål och titan men efter att de här kommit på kändes allt annat tråkigt och platt. Överraskande bra på band vs länk
Hade de varit 2mm mindre så hade kortet brunnit. Frågan är vilken man skulle valt?
![]()
Enkelt! Skippa skeletterat
Väldigt underskattad klocka, gillar den skarpt, massa roliga technomaterial och inhouseurverk, grymt mycket klocka för pengarna, särskilt beggad![]()
![]()
Fascinerande effekt på indexen beroende på hur ljuset träffar. Från svart till att nästan ha samma ton som tavlan …
Verkligen, udda material har ju nån speciell dragningskraft och känsla. Skulle va kul och känna på kronografen också! Men man lär ju inte springa på nån den närmsta tidenVäldigt underskattad klocka, gillar den skarpt, massa roliga technomaterial och inhouseurverk, grymt mycket klocka för pengarna, särskilt beggad
Jag skulle gissa 3atm. Men @addel eller @Hotshot har säkert koll.Någon som vet vad denna ref har för vattentäthet?
Avslutad - Bvlgari Diagono 18k LCV38G - yellow gold Prisdump 8/7
Dags att ändra på flipparplatsen i samlingen. Säljer därför en Bvlgari Diagono i 18k solitt guld, perfekt för stekiga sommardagar. Klockan mäter 38 mm i diameter och väger 110 g med armband och urverk. Jag köpte klockan här på forumet i början av året. Tidigare ägare köpte den från en säljare i...klocksnack.se
Addel va osäker och jag har skickat pm till hotshot
Fick lite papper med min LC35 och där hittar jag 30M.Addel va osäker och jag har skickat pm till hotshot
3atm med skruvad krona samt backcase känns inte helt rätt.. Ligger typ ingen info/spec när jag googlar modellen
Skruvad krona hjälper inte vattenresistensen.Addel va osäker och jag har skickat pm till hotshot
3atm med skruvad krona samt backcase känns inte helt rätt.. Ligger typ ingen info/spec när jag googlar modellen
Där har vi det.Fick lite papper med min LC35 och där hittar jag 30M.
Har inte badat med min men hade jag haft fräscha packningar och trycktest hade jag inte tvekat, känns förtroendeingivande solid.
![]()
Enda jag hittade i Sthlm som ville göra jobbet iafApropå det, lämnar man in en sån här på Bulgari på NK om man vill serva och få den tät? Eller går man till vem som helst.
Var tvungen att slänga på klockan en sväng, är ändå himla trevlig.
![]()
![]()
Inte klämt på en men det är stor skillnad enligt mig. 35an är bra för herr om man gillar lite mindre klockor. Tavlan är rätt liten. 29 mm blir damur enligt mig.Någon här som klämt på en 29mm Diagono? Funderar på hur stor skillnad det är mot en 29mm Cartier Santos.
Tycker den sitter bra på digTjuvlånat, riktigt kool.
![]()
155 mm handled.
Ser bättre ut på den bilden än irl. Stämmer att det är titan. Första, råaste och bästa utförandet enligt mig. Än så länge iaf.Tycker den sitter bra på dig
Titan?
Vad behöver du 100 m till? Dyka med tuber känns inte så naturligt med Finissimon. Mindre borde den varit däremot.Provat ett par stycken - både stålvarianten och den i titan. Sitter som ett svettarmband nästan - coolt, men klockan hade tjänat på att vara mindre alltså.
Och dubbelt synd att titan-octon inte har 100 wr…