• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Såg den här på Hodinkees instagram, lite kul. Tänkte jag kunde dela med mig, vet inte om den visats i tråden tidigare.
B89282E5-F91B-41D4-9E54-AFE30221694D.png
E769F567-9692-4D31-9871-BA78C8E95572.jpeg
Bulgo har gjort det igen och återtagit tronen från Piaget för tunnaste klockan. Urmakerikonsten hos Bvlgari är helt enkelt på en egen nivå som få kommer nära

Första Bvlgarin…
Någon som har tips på var man eventuellt kan finna fler band? Blir väl kanske inte så bra att klippa, är det endast original som gäller?
DAB1093E-6889-48E2-B45C-57C406CDDFE8.jpeg
Guld är så bra! Får bli nästa. Min åkte in på service första den gjorde o har väntat 4 veckor på att ens få kostnadsförslag 🤷‍♀️
2063F9F8-9E0B-4584-8695-F66E1E853437.jpeg

Hej! Söker lämpligt gummiband för Diagono scuba sd38s. Har gummiarmband med vikspänne och med 2 länkar i gummi på vardera sida av själva klockan som sen övergår i ”vanligt” armband (alltså utan länkar). Jag har dock väldigt smala handleder så detta armband är för stort för mig.
Har någon till salu eller vet var jag kan finna?

Hej! Söker lämpligt gummiband för Diagono scuba sd38s. Har gummiarmband med vikspänne och med 2 länkar i gummi på vardera sida av själva klockan som sen övergår i ”vanligt” armband (alltså utan länkar). Jag har dock väldigt smala handleder så detta armband är för stort för mig.
Har någon till salu eller vet var jag kan finna?
Har blanda annat.

Var lämnade du in? Börjar bli dags för service på min.
NK Bvlgari. Fick höra idag att de inte var kända för sin raskhet. Kanske inte har byggt upp företaget i samma takt som deras klockdel har växt. Försökte några andra urmakare men ingen ville serva den. Du får köpa en likadan att ha under tiden :D

Bulgari har en del att plocka upp när de kommer till service generellt känns det som. Jag var på jakt efter ett nytt gummi till min Aluminium och via deras hemsidas support svarade de inte alls och genom Nk så fick jag efter mycket om och men, och lång tid ett prisförslag.

Spontant känns det som att butiken med deras namn borde ha access till en prislista och inte behöva maila huvudkontoret och fråga …

Bulgari har en del att plocka upp när de kommer till service generellt känns det som. Jag var på jakt efter ett nytt gummi till min Aluminium och via deras hemsidas support svarade de inte alls och genom Nk så fick jag efter mycket om och men, och lång tid ett prisförslag.

Spontant känns det som att butiken med deras namn borde ha access till en prislista och inte behöva maila huvudkontoret och fråga …
Haha ja modernt kändes det inte. Typ ingen kontakt mellan ”HQ” och NK fick jag känslan av

Gillar verkligen den vanliga blästrade Finissimo, men fan vad jag får psykbryt av att loggan på denna är ocentrerad…. Allmänt ful tavla också men det är väl smaksak..
29C73020-A736-42C3-B54B-9B863273772C.jpeg

Tillbaka
Topp