• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Vad behöver du 100 m till? Dyka med tuber känns inte så naturligt med Finissimon. Mindre borde den varit däremot.
Det slår mig att det för ett mode-brand som Bulgari borde ligga nära till hands att göra en damvariant av en av sina mest högprofilerade modeller. En "damvariant" som även vi som bara är ute efter en lite mindre kan dra nytta av. Jag utgår från att det är de tekniska begränsningarna som sätter stopp.

Det slår mig att det för ett mode-brand som Bulgari borde ligga nära till hands att göra en damvariant av en av sina mest högprofilerade modeller. En "damvariant" som även vi som bara är ute efter en lite mindre kan dra nytta av. Jag utgår från att det är de tekniska begränsningarna som sätter stopp.
Hade lätt kunnat kunnat ta några extra mm på höjden mot att få ner bredden på finissimon.

Hade kunnat bli en riktigt vass Santos utmanare …

Hade lätt kunnat kunnat ta några extra mm på höjden mot att få ner bredden på finissimon.

Hade kunnat bli en riktigt vass Santos utmanare …
Finns ju rätt balla 38mm varianter (men ej finissimo). Jag var själv nära att hugga denna:
99974BA4-5876-4634-A073-290234A535E6.jpeg

Tyvärr fick jag dåliga vibbar av säljaren i Japan så vågade inte

Octo finissimo-fråga.
Hej på er! Något jag märkt är att bulgari är väldigt duktiga på att nästan enbart skina ljus på designen och hur tunt urverket är på OF. Min fråga är: hur bra håller den tiden? Eller bredare frågat, hur bra är urverket?

Tillbaka
Topp