• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Happy life. Tack @Aurum och @Atlantis!
10A4CF7B-BD2C-4766-961F-2209BB7249BE.jpeg

Kul att du fortsatt är lika nöjd, jag har också haft min i runt 3 år. Min har troligtvis levt ett lite tuffare liv, används ofta till vardags och åker alltid på under helgen när det blir motorsåg, röjning, klyva ved, slå stolpar m.m. hemma på gården. Trots detta är min i mer eller mindre nyskick bortsett från att en minimal flaga har släppt på den grå beläggningen. Har sett en del skräckexempel där det släppt väldigt mycket men med tanke på hur jag använder min måste de ha misshandlat sina rejält.

Kul att du fortsatt är lika nöjd, jag har också haft min i runt 3 år. Min har troligtvis levt ett lite tuffare liv, används ofta till vardags och åker alltid på under helgen när det blir motorsåg, röjning, klyva ved, slå stolpar m.m. hemma på gården. Trots detta är min i mer eller mindre nyskick bortsett från att en minimal flaga har släppt på den grå beläggningen. Har sett en del skräckexempel där det släppt väldigt mycket men med tanke på hur jag använder min måste de ha misshandlat sina rejält.
Minst sagt, krävs rätt mycket misshandel för att förstöra finishen. Rätt stökigt då det väl bara är Bvlgari själva som kan återställa på fabrik och det lär bli dyrt. Kul att höra att du använder din till det mesta, även hårdare tag

Provlånat något mer?
Lite tankar / omdömen?
Det är ju typ den koolaste moderna klockan som finns. Den är väl gjord för att vara fotbojstor men för mig är det för stort. Finns ju heller ingen bra justering på länken så var tvungen att klämma in lite material mellan viklås och länk så den blev lite fulare där. Sedan är finish/kvalitet lite sådär ändå. Den är ju ändå rätt dyr. Så som länken sitter i boetten är under all kritik, ett klent bandstift som snabbt ger efter och det bli lite glapp. Sedan är passningen mellan länkbitar inte så imponerande.

Älskar den, skulle kunna äga den, men lite mycket pengar för något som inte sitter bättre på handleden.

Jag är intresserad av att komplettera min Diagono Pro 40 med både läder och gummi. Finns det några vettiga alternativ bortsett från OEM?

Tack på förhand!

67553E7B-73C0-453E-9F32-C625444E43D1.jpeg

Tillbaka
Topp