Skön! Gummit var ett lyft och snabbkopplingen är grym. Man får med både länk och gummi.Gillar verkligen nya Octo Roma - hur känns den i verkligheten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skön! Gummit var ett lyft och snabbkopplingen är grym. Man får med både länk och gummi.Gillar verkligen nya Octo Roma - hur känns den i verkligheten?
Ogillar verkligen Roman, att de får ingå i samma serie som Finissimo känns fel.Gillar verkligen nya Octo Roma - hur känns den i verkligheten?
Octo Roma släpptes väl 2004 medan Octo Finissimo kom 2014. Tycker nog att supercoola Finissimo förtjänar en egen separat linje utan att tillhöra samma ”familj” som Roma medOgillar verkligen Roman, att de får ingå i samma serie som Finissimo känns fel.
Det håller till och med jag med om.Ogillar verkligen Roman, att de får ingå i samma serie som Finissimo känns fel.
Snyggt!Bvlgari & den senast införskaffade kärran i bakgrunden
![]()
Tack!Snyggt!
Haha, perfa med Bulgo när man kör häst & vagnTack!
Bvlgari får hänga med på det mesta hårdjobbet på gården under helgerna.
Denna vagnen är inte körduglig så det ska planteras i den. Har även en körduglig känns lite amish när hela familjen är ute och kör men de andra barnen på förskolan blev mäkta imponerade när minsta grabben fick skjuts till förskolan med häst & vagn![]()
Vitguld?Hur kan jag ha missat Bvlgaris egna tråd?
Postar en bild på senaste auktionsfyndet.
Tänk vad mycket kul det finns för (jämförelsevis) fyndpris när jag tittar efter annat än Rolex och AP.
Mycket nöjd med något som jag hittills inte sett någon annan ha på armen.
![]()
Ja det stämmer.Vitguld?
Jag kikade runt lite när jag skulle serva min ch35s men blev bara hänvisad till Bvlgari NK. Tog typ 6 veckor att bara få ett prisförslagJa det stämmer.
Om man vill ha kostnadsförslag på service,är det Bvlgari NK Stockholm som gäller eller rekommenderas någon annan urmakare?
Tack för infon.Jag kikade runt lite när jag skulle serva min ch35s men blev bara hänvisad till Bvlgari NK. Tog typ 6 veckor att bara få ett prisförslag![]()
Nää tror jag betalde typ 5-6k för ett mechaquartz.Tack för infon.
Var det pris i Rolexklass 【ca 20.000】för en kronometer?
Alltså den där klockan är fan ta mig dunder!Kör väl en Octo-onsdag igen då
![]()
är det 38mm ?
40.är det 38mm ?
I wish!Det var inte så att någon från KS nöp gulddykaren från dagens auktion hos Kaplans?
![]()