NIce! kikat på länge och försökt hitta någon fin. Fick du med gummit också?NWA
Cool modell detta, helt annorlunda mot nått annat jag haft. Väldigt bekväm att bära![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NIce! kikat på länge och försökt hitta någon fin. Fick du med gummit också?NWA
Cool modell detta, helt annorlunda mot nått annat jag haft. Väldigt bekväm att bära![]()
![]()
NIce! kikat på länge och försökt hitta någon fin. Fick du med gummit också?
Kan ha ett aftermarket som kan passa! ska se om jag kan leta rätt på detsamma här har haft på bevakning och alltid velat testa. Nä tyvärr inget gummi, tror det blir att titta efter ett någorlunda schysst aftermarket gummi då jag gissar att köpa ett oem är okristligt dyrt....
Kan ha ett aftermarket som kan passa! ska se om jag kan leta rätt på det
Samma klocka, men annat väder. Funkar sommar som vinter!Bulgon med i skidspåret![]()
![]()
Hojta om du går i sälj tankar i framtiden.![]()
Äntligen får man posta här! Mycket nöjd!
En otroligt vacker klocka, känns även riktigt skön på armen. Frågan är om man ska unna sig?Ordningen återställd. Octo-onsdag!
![]()
Jag har polerat min länk hos Bo Berggren, det kostade strax under 3k och blev väldigt bra.Någon som vet vad det kostar lämna in en klocka för polering hos Bvlgari? Kunde inte låta bli klicka hem nedan för 5k (Japan)
Det var frågan jag ocksa ställde mig ett bra tag innan jag bestämde migEn otroligt vacker klocka, känns även riktigt skön på armen. Frågan är om man ska unna sig?
Jag uppskattar din ärlighet!Det var frågan jag ocksa ställde mig ett bra tag innan jag bestämde mig
Den bärs otroligt skönt faktiskt. Men den är också rejält stor. Det bör man vara medveten om. Och den passar inte riktigt till allt. Jag föredrar den absolut till skjorta och kavaj men tycker inte den passar alls till t-shirt, det är den för blingig för. Det sagt, den är cool och en av de mer överkomliga sportiga klockorna med integrerad länk som designats av Genta. Bara en sådan sak. Men hade jag köpt en idag hade jag nog övervägt en 38mm, 41mm med den formen är väldigt stor.
Vart klockrent köra capecod, 150 krJag har polerat min länk hos Bo Berggren, det kostade strax under 3k och blev väldigt bra.
Men jävvlarr vad go den där varHar varit på lite semester, då passar denna fint
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det är en bra sommarklocka!Men jävvlarr vad go den där var
Snyggt, gratulerar!Då vart man officiellt med i klubben. Denna pärla kom på posten idag![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar TackarSnyggt, gratulerar!
Hur är länken på dessa?Tackar TackarKänner direkt att det inte kommer bli den sista
Bra val, älskar min.Då vart man officiellt med i klubben. Denna pärla kom på posten idag![]()
![]()
![]()
![]()
Än så länge så känns den bra. Väldigt följsam och stabilHur är länken på dessa?
tackar. Känns helt rätt. Kanske får bli en vit också framöver.Bra val, älskar min.
![]()
Fy vad sugen man har blivit på en sådan här då! Diagono serien har ju några riktiga pärlor. Sitter helt fast på Chrono24! Har inte köpt en klocka på nog tre år nu när man börjat plugga, inte varit sugen i heller faktiskt. Men nu känner man lite kli i fingrarna. Mycket coola komplikationer man kan hitta med. Men integrerad länk kan vara jobbigt, speciellt den i stål. Verkar inte vara lätt att få tag på varken bitar eller hel länk.Då vart man officiellt med i klubben. Denna pärla kom på posten idag![]()
![]()
![]()
![]()
Länkbitar köper du av AD. Länk säkerligen samma.Fy vad sugen man har blivit på en sådan här då! Diagono serien har ju några riktiga pärlor. Sitter helt fast på Chrono24! Har inte köpt en klocka på nog tre år nu när man börjat plugga, inte varit sugen i heller faktiskt. Men nu känner man lite kli i fingrarna. Mycket coola komplikationer man kan hitta med. Men integrerad länk kan vara jobbigt, speciellt den i stål. Verkar inte vara lätt att få tag på varken bitar eller hel länk.