• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

NWA 😎
Cool modell detta, helt annorlunda mot nått annat jag haft. Väldigt bekväm att bära 👍
IMG_7999.jpeg
NIce! kikat på länge och försökt hitta någon fin. Fick du med gummit också?

Någon som vet vad det kostar lämna in en klocka för polering hos Bvlgari? Kunde inte låta bli klicka hem nedan för 5k (Japan)

Bilagor

• IMG_2151.jpeg
    IMG_2151.jpeg
    96.9 KB · Visningar: 22
En otroligt vacker klocka, känns även riktigt skön på armen. Frågan är om man ska unna sig?
Det var frågan jag ocksa ställde mig ett bra tag innan jag bestämde mig :)
Den bärs otroligt skönt faktiskt. Men den är också rejält stor. Det bör man vara medveten om. Och den passar inte riktigt till allt. Jag föredrar den absolut till skjorta och kavaj men tycker inte den passar alls till t-shirt, det är den för blingig för. Det sagt, den är cool och en av de mer överkomliga sportiga klockorna med integrerad länk som designats av Genta. Bara en sådan sak. Men hade jag köpt en idag hade jag nog övervägt en 38mm, 41mm med den formen är väldigt stor.

Det var frågan jag ocksa ställde mig ett bra tag innan jag bestämde mig :)
Den bärs otroligt skönt faktiskt. Men den är också rejält stor. Det bör man vara medveten om. Och den passar inte riktigt till allt. Jag föredrar den absolut till skjorta och kavaj men tycker inte den passar alls till t-shirt, det är den för blingig för. Det sagt, den är cool och en av de mer överkomliga sportiga klockorna med integrerad länk som designats av Genta. Bara en sådan sak. Men hade jag köpt en idag hade jag nog övervägt en 38mm, 41mm med den formen är väldigt stor.
Jag uppskattar din ärlighet! 👍😀

Då vart man officiellt med i klubben. Denna pärla kom på posten idag 😁
BDC53F3D-614A-422B-B5DB-EFFEDE2E558F.jpeg
6D28B478-57FF-4D39-B01C-C27ADE750DC2.jpeg
23A8F3B5-8835-4005-AC20-22997DCC9565.jpeg
Fy vad sugen man har blivit på en sådan här då! Diagono serien har ju några riktiga pärlor. Sitter helt fast på Chrono24! Har inte köpt en klocka på nog tre år nu när man börjat plugga, inte varit sugen i heller faktiskt. Men nu känner man lite kli i fingrarna. Mycket coola komplikationer man kan hitta med. Men integrerad länk kan vara jobbigt, speciellt den i stål. Verkar inte vara lätt att få tag på varken bitar eller hel länk.

Fy vad sugen man har blivit på en sådan här då! Diagono serien har ju några riktiga pärlor. Sitter helt fast på Chrono24! Har inte köpt en klocka på nog tre år nu när man börjat plugga, inte varit sugen i heller faktiskt. Men nu känner man lite kli i fingrarna. Mycket coola komplikationer man kan hitta med. Men integrerad länk kan vara jobbigt, speciellt den i stål. Verkar inte vara lätt att få tag på varken bitar eller hel länk.
Länkbitar köper du av AD. Länk säkerligen samma.

Tillbaka
Topp