Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är GRYM! Skicket ser oklanderligt ut också!
Tack! Är väldigt nöjd med den hittills. Skicket kan jag inte heller klaga på.Den där är GRYM! Skicket ser oklanderligt ut också!
Stenhård! Känns som mycket klocka för pengarna om man ser till vad den verkar gå för?Tack! Är väldigt nöjd med den hittills. Skicket kan jag inte heller klaga på.
![]()
Det tycker jag, känns väldigt prisvärd.Stenhård! Känns som mycket klocka för pengarna om man ser till vad den verkar gå för?
Trevlig! Hojta om du ska flippa framöver.Nyförvärvet måste ju visas här. Har haft den på listan sen @Rozzy visade upp sin 2000m variant av modellen. Otrolig länk och egen design som känns välbalanserad.
![]()
Mycket bra. Hur stor är den där? 38mm?Nyförvärvet måste ju visas här. Har haft den på listan sen @Rozzy visade upp sin 2000m variant av modellen. Otrolig länk och egen design som känns välbalanserad.
![]()
Mm 38mm ska vara korrekt, tycker den bär som min Explorer 2:a. Otroligt bekväm, och jag tror det blir ännu bättre när jag får en halvlänk tillMycket bra. Hur stor är den där? 38mm?
Den är grym! Pacino bar batteriversionen i Heat, vilket är lite coolt.Så jäkla sköna former på denna
![]()
Svinball ju!!Den är grym! Pacino bar batteriversionen i Heat, vilket är lite coolt.
![]()
Grattis, snygg beater.Tjuvlånar, återstår bara att övertala sig själv om att man behöver en till beater. Tycker de är riktigt trevliga.
![]()
Ta gärna några fler bilder. Kikar på en sådan som sommarklocka 2024.Tjuvlånar, återstår bara att övertala sig själv om att man behöver en till beater. Tycker de är riktigt trevliga.
![]()
Testade tyvärr bara igår. Rätt stor men är ju en dykare så den är ursäktad.Ta gärna några fler bilder. Kikar på en sådan som sommarklocka 2024.
38 va?Testade tyvärr bara igår. Rätt stor men är ju en dykare så den är ursäktad.
![]()
![]()
Denna är 38 ja. Samma länk som på 35an, det vi testade igår.
Står själv i valet mellan Scuba 38 mm och Diagono 35 mm.Denna är 38 ja. Samma länk som på 35an, det vi testade igår.
Skulle rekommenderat första generationen med målade index om du går på 35an. Men angående dina val här ovan beror det på vilket hål du vill fylla.Står själv i valet mellan Scuba 38 mm och Diagono 35 mm.
Bra tips, ska kika in dem lite närmare. Är lite rädd att automataren bygger för mycket på höjden. Har du testat en 35:a time only? Tycker att batteri-Diagonon i 35 mm utan texten på tavlan är den bästa Bvlgarin i denna prisklass men har ju en i guld så det behovet är täckt. Måste testa @virrooos Scuba innan något beslut fattas.Skulle rekommenderat första generationen med målade index om du går på 35an. Men angående dina val här ovan beror det på vilket hål du vill fylla.
De är rätt tunna, tror inte de är tjockare än din. Har dock inte mätt. Har lånat en 35 på länk ett par veckor. Rätt mycket Carree/RO- känsla i den. Den är dock lite stöddigare/råare.Bra tips, ska kika in dem lite närmare. Är lite rädd att automataren bygger för mycket på höjden. Har du testat en 35:a time only? Tycker att batteri-Diagonon i 35 mm utan texten på tavlan är den bästa Bvlgarin i denna prisklass men har ju en i guld så det behovet är täckt. Måste testa @virrooos Scuba innan något beslut fattas.
Låter lovande. De var faktiskt när jag insåg att jag missat Carree-tåget som tanken om Diagonon slog mig.De är rätt tunna, tror inte de är tjockare än din. Har dock inte mätt. Har lånat en 35 på länk ett par veckor. Rätt mycket Carree/RO- känsla i den. Den är dock lite stöddigare/råare.
Skulle rekommenderat första generationen med målade index om du går på 35an. Men angående dina val här ovan beror det på vilket hål du vill fylla.
Bra tips, ska kika in dem lite närmare. Är lite rädd att automataren bygger för mycket på höjden. Har du testat en 35:a time only? Tycker att batteri-Diagonon i 35 mm utan texten på tavlan är den bästa Bvlgarin i denna prisklass men har ju en i guld så det behovet är täckt. Måste testa @virrooos Scuba innan något beslut fattas.
Jag har en 35a time only om du vill prova i Stockholm. Ingen tjockis.Bra tips, ska kika in dem lite närmare. Är lite rädd att automataren bygger för mycket på höjden. Har du testat en 35:a time only? Tycker att batteri-Diagonon i 35 mm utan texten på tavlan är den bästa Bvlgarin i denna prisklass men har ju en i guld så det behovet är täckt. Måste testa @virrooos Scuba innan något beslut fattas.
Skickar dig ett DM.Jag har en 35a time only om du vill prova i Stockholm. Ingen tjockis.
Hade samma farhåga men blev positivt överraskad på den punkten. Min 35mm automat time only Diagono är i princip lika tjock som min Carrée, men Bvlgari sitter lägre ned närmare handleden. Detta pga Santosens utbuktning, där den förstnämnda istället har platt bakboett.Är lite rädd att automataren bygger för mycket på höjden.
Förmodar du menar gummiband? Vilken typ och vad kostade det?Jag har en Submariner normalt på armen men hittade en 38S i toppskick. Så köpte den direkt. Den känns både tajtare och härligare än min Kermit. Köpte en fullset och kompletterade med en original gummimatta om jag nån gång skulle vilja byta ut min fina länk. Bästa köpet vs pengar..