• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

1000026290.jpg

Skulle rekommenderat första generationen med målade index om du går på 35an. Men angående dina val här ovan beror det på vilket hål du vill fylla.
Bra tips, ska kika in dem lite närmare. Är lite rädd att automataren bygger för mycket på höjden. Har du testat en 35:a time only? Tycker att batteri-Diagonon i 35 mm utan texten på tavlan är den bästa Bvlgarin i denna prisklass men har ju en i guld så det behovet är täckt. Måste testa @virrooos Scuba innan något beslut fattas.

Bra tips, ska kika in dem lite närmare. Är lite rädd att automataren bygger för mycket på höjden. Har du testat en 35:a time only? Tycker att batteri-Diagonon i 35 mm utan texten på tavlan är den bästa Bvlgarin i denna prisklass men har ju en i guld så det behovet är täckt. Måste testa @virrooos Scuba innan något beslut fattas.
De är rätt tunna, tror inte de är tjockare än din. Har dock inte mätt. Har lånat en 35 på länk ett par veckor. Rätt mycket Carree/RO- känsla i den. Den är dock lite stöddigare/råare.

Skulle rekommenderat första generationen med målade index om du går på 35an. Men angående dina val här ovan beror det på vilket hål du vill fylla.

03EDA87E-FC6F-40DB-AEFC-D83E95CAE9DF.jpeg

Instämmer, första generationen är vass.

Jag har en 35a time only om du vill prova i Stockholm. Ingen tjockis.

Jag har en Submariner normalt på armen men hittade en 38S i toppskick. Så köpte den direkt. Den känns både tajtare och härligare än min Kermit. Köpte en fullset och kompletterade med en original gummimatta om jag nån gång skulle vilja byta ut min fina länk. Bästa köpet vs pengar..

Jag har en Submariner normalt på armen men hittade en 38S i toppskick. Så köpte den direkt. Den känns både tajtare och härligare än min Kermit. Köpte en fullset och kompletterade med en original gummimatta om jag nån gång skulle vilja byta ut min fina länk. Bästa köpet vs pengar..
Förmodar du menar gummiband? Vilken typ och vad kostade det?

Tillbaka
Topp