• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Den här är fantastiskt på handleden. Udda fågel och helgrym. Om jag får säga det själv. Titan, El Primero och gummi ❤️

IMG_4036.jpeg
IMG_3207.jpeg
Tack för att du delar annat än det vanliga.
Har du även länk till den där?

Deras titanvarianter är dröm.

IMG_9872.jpeg

Kommit överens med mig själv om att jag tycker kronografen är bäst på läder. Fantastisk närvaro 🥳
Riktigt kul att den är så bra på läder också. Stor skillnad i det avseendet mot typ Carrée som verkligen behöver länken för att komma till sin rätt. Kanske man ska köpa en ytterligare Diagono att ha på typ brunt svinläder (eller liknande) och således rocka en trippel…

Riktigt kul att den är så bra på läder också. Stor skillnad i det avseendet mot typ Carrée som verkligen behöver länken för att komma till sin rätt. Kanske man ska köpa en ytterligare Diagono att ha på typ brunt svinläder (eller liknande) och således rocka en trippel…
Ja jag hade den på länk förut, den är toppen och hade varit nice med en att växla med, men gillar helt klart känslan med läder bättre, har ett AM-gummi på ingång men det skulle nog bara vara aktuellt på sommaren.
Jag tror faktiskt du behöver en trippel. Blir nog svårt att sova annars. Tänk på hälsan! Tycker svarta urtavlan på stål är bäst (ja om du inte ska ha en till guld, då funkar vita bättre ;))

Skönt att man inte är ensam om att tappa det fullkomligt och gå all in när man hittat en ny favorit. Givetvis måste varje anständig Bvlgari-nörd ha en trippel!
Det har aldrig varit en fråga. Frågan är vilken variant av trippeln som är den bästa!?

1 helguld scuba eller ch35
1707979300911.jpeg

1707979242219.jpeg

2 en tt eller chrono
1707979343882.jpeg

1707979398934.jpeg

3 ch35 eller scuba (här får man välja tavla o länk helt fritt, tex den med grus o mop)
1707979537957.jpeg

1707979580081.jpeg

1707979787134.jpeg

Jag hade nog velat ha 1 helguld scuba med länk fast alltid haft den på gummi, 1 på länk med vit tavla och 1 ch35 med svart tavla och läder.
Glad torsdag!

Snabb fråga; Hur svårt är det att gräva fram en extra länkbit till Scuba i stål? Någon som har erfarenhet?
Ebay är din vän här :) 15mm är smalaste länkbiten på länken till Scuba, så håll koll på det. NK har också, men en länkbit är orimligt dyr, 2650kr för "en länk" där jag antar att dom menar länkbit då det var det jag frågade om.

Tillbaka
Topp