Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
10 Av 10Bullsnack![]()
Riktigt vass!Nyservad och på nytt band! Så nöjd!!
![]()
Grym den där! Hur länge var den borta?Nyservad och på nytt band! Så nöjd!!
![]()
Tack! Typ 4-5 veckor tror jag, så ganska normalt. Speciellt om man jämför med 4-5 månader som Cartier hadeGrym den där! Hur länge var den borta?
Ah nej det lät ju inte så blodigt ändå! Hehe, nej då var det ju bra mycket kvickare. Fint att den är tillbakaTack! Typ 4-5 veckor tror jag, så ganska normalt. Speciellt om man jämför med 4-5 månader som Cartier hade![]()
Riktigt fin!Nyservad och på nytt band! Så nöjd!!
![]()
Stealth WealthMums!
Väldigt högt upp på favoritlistan.
![]()
Helt klart bättre än en påse begagnade (guld) löständer för samma summa.Stealth Wealth
Iallafall om det ska vara en ny och inom Sverige.Vart kan man köpa sig en Bvlgari-klocka? Är det NK som gäller?
Ja, det är det väl när det kommer till nytt. Är det äldre och beggat är Japan prisvärt.Vart kan man köpa sig en Bvlgari-klocka? Är det NK som gäller?
Apropå beggat så tittade jag på lille bullen nyss, fanns rätt få öht och verkar som att de flugit en del. Sen är det ju c24 priser, men det var ju ändå där jag köpte minJa, det är det väl när det kommer till nytt. Är det äldre och beggat är Japan prisvärt.
Pro tip deluxe! Stort tack!Iallafall om det ska vara en ny och inom Sverige.
Tips är att skaffa Nyckel-kort eller NKs egna kreditkort och vänta tills det är medlemskväll.
Då får du närmare 5% rabatt. Annars noll.
Najs!!!! Langa mer bilder på den där godbiten!!Lördagsklockan
Två i en smällNajs!!!! Langa mer bilder på den där godbiten!!![]()