Helvete vad den här tråden adderar till mitt Bvlgari-sug. Är inställd på en Diagono i güld som nästa klocka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bvllfest, bvllfest hela dan!Idag kör vi Bulgo, känns riktigt bra!
![]()
Helt rätt!Helvete vad den här tråden adderar till mitt Bvlgari-sug. Är inställd på en Diagono i güld som nästa klocka...
Helvete vad den här tråden adderar till mitt Bvlgari-sug. Är inställd på en Diagono i güld som nästa klocka...
Mycket bra men var beställde du ifrån med så lång leverans tid?!Snart dags att bli medlem i den här klubben... En Diagono är beställd och beräknas landa i början av September! Längtar!
Hittade ett bra exemplar av den modellen jag ville ha genom Chrono24 och den aktuella säljaren (i Rom) har stängt till september så han kan inte skicka klockan innan dess (använt Chronos depositionsskydd så om det (mot förmodan) skiter sig så är pengarna säkrade).Mycket bra men var beställde du ifrån med så lång leverans tid?!![]()
Vad blev det för ref?Snart dags att bli medlem i den här klubben... En Diagono är beställd och beräknas landa i början av September! Längtar!
Den jag beställt går under benämningen DG42SC men jag kan inte se någon skillnad mellan den och DG42C6SCVD... Verkar vara lite ovanligare och inte helt lätt att få tag på, dessutom är den absoluta majoriteten av de jag hittar i Japan (såldes den bara där??). Verkar som att den slutade tillverkas ca 2021-2022?Vad blev det för ref?
Grattis till ditt köp! Ja, det finns onekligen mycket Bvlgari i Japan.Den jag beställt går under benämningen DG42SC men jag kan inte se någon skillnad mellan den och DG42C6SCVD... Verkar vara lite ovanligare och inte helt lätt att få tag på, dessutom är den absoluta majoriteten av de jag hittar i Japan (såldes den bara där??). Verkar som att den slutade tillverkas ca 2021-2022?
Såhär ser den ut (med keramik-bezel och borstad silver-urtavla):
![]()
Jäkligt najs! Inte sett just denna förutDen jag beställt går under benämningen DG42SC men jag kan inte se någon skillnad mellan den och DG42C6SCVD... Verkar vara lite ovanligare och inte helt lätt att få tag på, dessutom är den absoluta majoriteten av de jag hittar i Japan (såldes den bara där??). Verkar som att den slutade tillverkas ca 2021-2022?
Såhär ser den ut (med keramik-bezel och borstad silver-urtavla):
![]()
LCV35 fick jag till ca 9mm.Någon som har koll på mm tjocklek mellan Diagono ch35s automatiska vs kvartsaren? Även intresserad av tjocklek LCV35
Ch35s mekanisk är typ 11.5 och kvarts har jag för mig 9.5.Någon som har koll på mm tjocklek mellan Diagono ch35s automatiska vs kvartsaren? Även intresserad av tjocklek LCV35
Vad har du för handledsmått? Blir tacksamt när handleden är platt.En heads up i tråden, lägger ut denna i dagarna.![]()
~17,5mmVad har du för handledsmått? Blir tacksamt när handleden är platt.