• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Idag kör vi Bulgo, känns riktigt bra! :D

1000038304.jpg
 
Mycket bra men var beställde du ifrån med så lång leverans tid?! 🙌🏼😀
Hittade ett bra exemplar av den modellen jag ville ha genom Chrono24 och den aktuella säljaren (i Rom) har stängt till september så han kan inte skicka klockan innan dess (använt Chronos depositionsskydd så om det (mot förmodan) skiter sig så är pengarna säkrade).
 
Vad blev det för ref?
Den jag beställt går under benämningen DG42SC men jag kan inte se någon skillnad mellan den och DG42C6SCVD... Verkar vara lite ovanligare och inte helt lätt att få tag på, dessutom är den absoluta majoriteten av de jag hittar i Japan (såldes den bara där??). Verkar som att den slutade tillverkas ca 2021-2022?

Såhär ser den ut (med keramik-bezel och borstad silver-urtavla):
1723582057966.png
 
Den jag beställt går under benämningen DG42SC men jag kan inte se någon skillnad mellan den och DG42C6SCVD... Verkar vara lite ovanligare och inte helt lätt att få tag på, dessutom är den absoluta majoriteten av de jag hittar i Japan (såldes den bara där??). Verkar som att den slutade tillverkas ca 2021-2022?

Såhär ser den ut (med keramik-bezel och borstad silver-urtavla):
1723582057966.png
Grattis till ditt köp! Ja, det finns onekligen mycket Bvlgari i Japan.
 
Den jag beställt går under benämningen DG42SC men jag kan inte se någon skillnad mellan den och DG42C6SCVD... Verkar vara lite ovanligare och inte helt lätt att få tag på, dessutom är den absoluta majoriteten av de jag hittar i Japan (såldes den bara där??). Verkar som att den slutade tillverkas ca 2021-2022?

Såhär ser den ut (med keramik-bezel och borstad silver-urtavla):
1723582057966.png
Jäkligt najs! Inte sett just denna förut 🙌🏼
 
Tillbaka
Topp