Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen in i värmen!Äntligen medlem… idag anlände ett paket från Rom
Hyfsat förvånad över att de skickat med
- En necessär
- En ”travel pouch” för en klocka
- Ett resefodral för skor
- En watch winder!!!!!
Riktigt snyggt! Var köpte du bandet? Jag har letat som en galning och sist köpte jag ett Medium som egentligen är lite för långt för mig.Höstkläder
Tackar! Köpte till det i samband med att jag fick tillbaka den från service i våras, så det är ett OEM struts.Riktigt snyggt! Var köpte du bandet? Jag har letat som en galning och sist köpte jag ett Medium som egentligen är lite för långt för mig.
Gillar den där kronografvarianten, speciellt utan länk.Höstkläder
Jag är för snål för nytt, så jagar begagnat men köpte ett medium som jag tror blir för stort för mig. Är du på jakt efter ett beggad svart kroko storlek medium får du hojta!Tackar! Köpte till det i samband med att jag fick tillbaka den från service i våras, så det är ett OEM struts.
Mycket tjusigtLyckades äntligen hitta ett stålband till octon
Handleden är ~18cm och octon är en 41a, vet dock inte L2L måttet.Mycket tjusigt
Får man fråga var du har för storlek/ratio på arm och boett?
Tack har smalare handled själv och sneglar lite på 38mm-versionen så det är bra att få en känsla för hur den bärsHandleden är ~18cm och octon är en 41a, vet dock inte L2L måttet.
Jag rekommenderar att du köper en som kommer på ett stålarmband. Det var ingen skön känsla att ha den på läderbandet och den kramade inte riktigt om handleden som stålarmbandet gör.Tack har smalare handled själv och sneglar lite på 38mm-versionen så det är bra att få en känsla för hur den bärs
Riktigt nice klocka!
Ja det är nog länken som drar mest för min del stilmässigt också - men listan på vill-ha-klockor är lång och bred så det återstår att se vad nästa blir. Men det lockar väldigt med en Genta-BvlleJag rekommenderar att du köper en som kommer på ett stålarmband. Det var ingen skön känsla att ha den på läderbandet och den kramade inte riktigt om handleden som stålarmbandet gör.
Du har ett tufft val framför digJa det är nog länken som drar mest för min del stilmässigt också - men listan på vill-ha-klockor är lång och bred så det återstår att se vad nästa blir. Men det lockar väldigt med en Genta-Bvlle
Hann Genta designa den innan han lämnade?Ja det är nog länken som drar mest för min del stilmässigt också - men listan på vill-ha-klockor är lång och bred så det återstår att se vad nästa blir. Men det lockar väldigt med en Genta-Bvlle
Är väl eg den tunna i titan som känns så kompromisslös som man vill ha dem?Du har ett tufft val framför dig
Tänkte samma sak. Hade, av oklart anledning, fått för mig att den endast är inspirerad av Genta men inte designad av honom. Vet dock inte hur det egentligen ligger till.Hann Genta designa den innan han lämnade?
Fan vet hur det egentligen ligger till; men det är historien jag hört i vart fall. I slutändan är det väl som det alltid är med klockor antar jag: man tror det man väljer att troHann Genta designa den innan han lämnade?
Nja, gillar inte att tro. En snabb googling ger:Fan vet hur det egentligen ligger till; men det är historien jag hört i vart fall. I slutändan är det väl som det alltid är med klockor antar jag: man tror det man väljer att tro
Kul! Den är grym
Denna har burits typ varje dag sen jag fick hem den för ett par veckor sen. Riktigt bra!
Skit i gmt, klart du ska ha en bulle i guldFick prova denna skönhet förra veckan och kan inte få den ur huvudet , får nog börja leta på allvar
Den där är så jävla bra i guld!Fick prova denna skönhet förra veckan och kan inte få den ur huvudet , får nog börja leta på allvar
Wow den var riktigt läcker!Fick prova denna skönhet förra veckan och kan inte få den ur huvudet , får nog börja leta på allvar