• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Postar lite stolt i denna tråd för första gången…sneglat på märket ett tag och fastnade för denna modell, fick den i veckan och är oerhört nöjd…vilken klocka, vilken finish på allt….älskar länken, tunnheten, att den knappt känns på armen, skeletterade tavlan, och att det manuella verket levererar hela 8 dgr PR, nästan lite kär i denna :)
IMG_2612.png
Tuff!

Efter långt om länge så släppte man äntligen sargen...det skulle man gjort tidigare känner jag nu 🤔😊.
Fick bli en Diagono Scuba SD38S och jag är mer än nöjd.
Länken är ju ruskigt trevlig och sitter mycket bekvämt runt handleden, utan tvekan min följeslagare till Cannes i sommar 🙋.

1000007262.jpg
1000007260.jpg

Efter långt om länge så släppte man äntligen sargen...det skulle man gjort tidigare känner jag nu 🤔😊.
Länken är ju ruskigt trevlig och sitter mycket bekvämt runt handleden, utan tvekan min följeslagare till Cannes i sommar 🙋.

1000007262.jpg
1000007260.jpg
Grattis, blir grym på Rivieran (och även alla andra platser) :D

1000007262.jpg
1000007260.jpg
Jag har länge sneglat på de där men aldrig köpt, varför vet jag inte riktigt.
Hur lätt/svårt är det att få till en bra länkjustering? Jag ser inte att det finns varken halvlänk eller annan justering, eller är jag bara okunnig på modellen? 😀

Jag har länge sneglat på de där men aldrig köpt, varför vet jag inte riktigt.
Hur lätt/svårt är det att få till en bra länkjustering? Jag ser inte att det finns varken halvlänk eller annan justering, eller är jag bara okunnig på modellen? 😀

Jo jag har en halv länkbit närmast låset så inga problem med passningen för min del, sitter mycket bekvämt.
Finns dock inte alltid med om man ser till begagnatmarknaden men en klar fördel om en halv bit finns 👍.

Jo jag har en halv länkbit närmast låset så inga problem med passningen för min del, sitter mycket bekvämt.
Finns dock inte alltid med om man ser till begagnatmarknaden men en klar fördel om en halv bit finns 👍.
Tack för det.
Har du eller möjligtvis någon annan i tråden koll på pris och tillgänglighet för originalgummi till dessa? De flesta objekten jag tittat på har sprucket eller allmänt sunkigt gummi som inte känns kul att sätta på handleden.

Tillbaka
Topp