Oscar-Bob
Basic
Tackar! Då får jag skicka ner den dit om jag inte hittar något lokalt nära Sthlm.Gaston ur i Partille fixar det om du bor på västkusten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Då får jag skicka ner den dit om jag inte hittar något lokalt nära Sthlm.Gaston ur i Partille fixar det om du bor på västkusten.
Lämnade in den där igår. Han uppskattade att det skulle gå på runt 3-4k för att få liv i den.KG urmakeri på Söder har fått goda vitsord av många. Aldrig lämnat in själv dock, men många andra har
Grymt ju. Hoppas på gott resultatLämnade in den där igår. Han uppskattade att det skulle gå på runt 3-4k för att få liv i den.
+1. Tröttnade på storleken till slut och visade sig passa min far bättre, så den gick vidare till honom. 100+ klockor senare så är det tillbaka till DS Action - en 38:a beställd efter noggrant övervägande och med hopp om att stanna ett tag som ny daily beaterHelt missat denna! Den hamnar på önskelistan. Min första riktiga klocka var en Certina DS Action Diver men den var helt enkelt för stor.
Ph200 är riktigt lyckad. Men håller med om L2L som var väldigt lång, typ 52 mm.Saknar den här godbiten, hade den funnits i 38-40 mm så hade jag köpt en ny på sekunden!
Jo det är väl det som förstör, utseendemässigt är den perfekt.Ph200 är riktigt lyckad. Men håller med om L2L som var väldigt lång, typ 52 mm.
Ph500 är bara 48 mm lång. Helt annan upplevelse för mig
Hör av dig om du ångrar dig ang försäljningenHade plan på sälj men satte dit favoritbandet som dock är 1mm för stort men så bekvämt det blev.
Det där ser ut som en helrätt sommardinkaImorgon får jag hem blå ph500 om allt går väl
Jag började på en orange i höstas, köpte en svart i våras, och är nu sugen på den blå! Bildbomba när den kommerImorgon får jag hem blå ph500 om allt går väl
Har haft både svart och orange så blå är min 3eJag började på en orange i höstas, köpte en svart i våras, och är nu sugen på den blå! Bildbomba när den kommer
Riktigt läckert band! Var hittar man ett sånt?Har haft både svart och orange så blå är min 3e
Svarta va grym på detta tatuerade bandet.
Ouff minns inte men googla på Tatto Seiko strap typRiktigt läckert band! Var hittar man ett sånt?
Jag har haft båda på ett certina originalmesh
Riktigt läckert band! Var hittar man ett sånt?
Jag har haft båda på ett certina originalmesh
@KandreasF har den nu men säljer den.Hör av dig om du ångrar dig ang försäljningen
Fan vad bra!! Grattis!Paket idag ta se upp för bildbomb
Certina DS Super PH 500m
Riktigt härlig blå tavla och älskar orange minutvisare.
Jag trivs inte med nato även om det va väldigt skönt.
Så bytte till ett Honeycomb gummi från @Feskarn
TackFan vad bra!! Grattis!
Jag gjorde men @KandreasF har den nu.Någon som rockar 2022 års uppdaterade variant av ds as action powermatic 80 divern?
Någon som rockar 2022 års uppdaterade variant av ds as action powermatic 80 divern?
Fräsch! two tone är inget för mig dock, är med åt g-shock och tooliga divers dock diggar jag den nya varianten av ds action men dom borde verkligen göra en helt svart, typ som omegas black on black eller vad den heter
Japp, på annons i en forumdel nära dig
Dags att lämna sargen nu och kliva ut i TT-fållan! Kom nu, du vet att du vill!Fräsch! two tone är inget för mig dock, är med åt g-shock och tooliga divers dock diggar jag den nya varianten av ds action men dom borde verkligen göra en helt svart, typ som omegas black on black eller vad den heter
Läs högre upp @MrJazze är intresseradDags att lämna sargen nu och kliva ut i TT-fållan! Kom nu, du vet att du vill!
Grattis till köpet! Sjukt fin klocka, är själv svårt sugen på en sånBlev ett litet impulsköp när man såg att Stjärnurmakarna hade rea på Certina.
Certina DS Action 38mm!
En riktig goding, och blir min första erfarenhet utav Certina!