Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där va inte dum ändå.Certina förvandlar DS2 till dykare. Såg den IRL hos min AD. Helt klart intressant
Youtubern brave beaters, som recenserade den nya ds-2 turning bezel sa i den videon att han snart skulle få 38’an i titan för testning. Han brukar ha koll på Certina, så det ligger kanske något i det i alla fallHej certinor! Har försökt nosa fram om den här är på riktigt eller ett systemfel. 38mm titan skulle vara drömmen men jag hiytar den ingen annanstans är hos stjärnurmakarna. Vad tror ni (eller vet, inte söndag trots allt)?
Certina DS Action C0328074408100
Köp Certina hos Stjärnurmakarna. Stjärnförsäkring och riksgaranti ingår alltid. Handla enkelt online eller besök någon av våra butiker!www.stjarnurmakarna.se
Den har kommit upp på certinas sida nu också. https://www.certina.com/se/watch/ds-action-diver/c0328074408100Youtubern brave beaters, som recenserade den nya ds-2 turning bezel sa i den videon att han snart skulle få 38’an i titan för testning. Han brukar ha koll på Certina, så det ligger kanske något i det i alla fall
Mycket bra!Den har kommit upp på certinas sida nu också. https://www.certina.com/se/watch/ds-action-diver/c0328074408100
Ser riktigt mysig ut
Här är en stabil till!Dag 11 med Certinan på armen och det är inte speciellt svårt att stå ut...
Vem mer är OWG med sin Certina i mars?
Snyggt nato! Vart har du hittat det @SpejsMan ?Här är en stabil till!
Certina orginal. Säkert orimligt dyrt som de flesta orginalremmar, men riktigt stabilt!Snyggt nato! Vart har du hittat det @SpejsMan ?
Är också nyfiken på någon alternativ länk. Tidochting verkar ha länkar i 19mm. Någon som har testat dem?Jag funderar på om det finns någon bra alternativ länk till action diver 38:an?
Jubile kanske.
Jag har inget emot orginallänken men man tror ju alltid att gräset kan bli lite grönare.
Riktigt snygga! Vad hade vi för storlekar på de?Certina förvandlar DS2 till dykare. Såg den IRL hos min AD. Helt klart intressant
41mmRiktigt snygga! Vad hade vi för storlekar på de?
Jag ändrade mig. Jag har ju faktiskt en 90-talare DS också, med date day funktion.Sinnessjukt nöjd med den här lilla saken.
Min första Certina, men fler kommer det definitivt att bli!
Den är väl i största laget för min handled men den funkar.Snygg! Va tycker du om storleken? Va har den för mått snygg på läder, men det där är
Inte orginal va?
Okey! Ja 40 är väl i största laget, men funkar väl jäkligt snyggDen är väl i största laget för min handled men den funkar.
40mm; 20mm mellan bandhornen och kring 49L2L.
Den är riktigt bra på läder. Inte original. Länken är bra också.
Sjukt svårt att säga såklart, men är det här en ds 1 tro?Den är väl i största laget för min handled men den funkar.
40mm; 20mm mellan bandhornen och kring 49L2L.
Den är riktigt bra på läder. Inte original. Länken är bra också.
Vad betalade du för den där förrestenJag har en DS-1.