Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut och på den tiden måste dessa dimensioner ansetts som väldigt stora. Nu känner jag inte till lug-to-lug på den nya versionen eller om glaset är kupat eller inte.Även originalet var en rätt stor klocka.
Att jämföra med nysläppets mått:
Varifrån kommer bandet? Har en likadan klocka och vill gärna testa den på nato!
Det är från singularstraps, riktigt bra pris för ett bra band. Det är ett 20mm band, alltså lite för stort.Varifrån kommer bandet? Har en likadan klocka och vill gärna testa den på nato!
Alright! Tycker du 20mm funkar bra? Har dragit mig lite från att köpa då det har varit svårt att hitta 19, men om du tycker 20 funkar är det ju bara att köra på!Det är från singularstraps, riktigt bra pris för ett bra band. Det är ett 20mm band, alltså lite för stort.
Jodå. Funkar hur bra som helst. Pilla dit sprintarna efter du satt bandet på plats bara.Alright! Tycker du 20mm funkar bra? Har dragit mig lite från att köpa då det har varit svårt att hitta 19, men om du tycker 20 funkar är det ju bara att köra på!
Ej hunnit än, men tycker det är synd att den ej kommer på länk som stålvarianten gör!Någon i tråden som testat nya ds-2an i titan?
Inte hunnit förbi någon ad för att klämma och känna men är lite sugen på en sån till sommaren.
(Bild från certina.com
Ja, det är lite synd men jag antar att det är för att hålla kostnaden rimlig.Ej hunnit än, men tycker det är synd att den ej kommer på länk som stålvarianten gör!
En lite ärrad gammal DS har fått nytt liv!
Tuff den där! Vad är det för länk?Ph500 idag!
Original Certina till en DS-1 satt förvånansvärt bra.Tuff den där! Vad är det för länk?
Sjukt finDet tycker jag att du ska göra, en riktigt trevlig klocka