Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt kombo!Sailcloth/gummi från Watchwear
Jag går i tankar om att sälja min DS2. Mycket nöjd med den men den är samma typ av klocka som min Explorer1. Skulle jag ändra mig och behålla klockan då blir det att komplettera med länken.Står i begrepp att skaffa DS-2 med silvertavla. Den kommer ju på textilband. Lite sugen på den nya stållänken. Någon som har testat den?
Fick äntligen hem en länk i stål till min ds day date
Certina ds action day date. Min första klocka. Gillar urtavlan mycket med dess Aqua Terra-liknande timmarkörer och spetsiga visare. Om jag hade fått önska så vore den perfekt i 38-39 mm.
Någon som testat certinas stållänk till den här?
Fick äntligen hem en länk i stål till min ds day date
...och idag åkte länken på! Fortfarande nöjd trots att jag lyckats få på ett larm mitt i natten!Bytte till mig en Certina i förra veckan...
Hej certinor! Har försökt nosa fram om den här är på riktigt eller ett systemfel. 38mm titan skulle vara drömmen men jag hiytar den ingen annanstans är hos stjärnurmakarna. Vad tror ni (eller vet, inte söndag trots allt)?
Certina DS Action C0328074408100
Köp Certina hos Stjärnurmakarna. Stjärnförsäkring och riksgaranti ingår alltid. Handla enkelt online eller besök någon av våra butiker!www.stjarnurmakarna.se
Hej certinor! Har försökt nosa fram om den här är på riktigt eller ett systemfel. 38mm titan skulle vara drömmen men jag hiytar den ingen annanstans är hos stjärnurmakarna. Vad tror ni (eller vet, inte söndag trots allt)?
Certina DS Action C0328074408100
Köp Certina hos Stjärnurmakarna. Stjärnförsäkring och riksgaranti ingår alltid. Handla enkelt online eller besök någon av våra butiker!www.stjarnurmakarna.se
Ser onekligen ut som en riktig produktbild.Märkligt … finns bara på stjärnurmakarna och på nån utländsk sida.
Grym klocka och snygg bildFavorit i repris