Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en på väg in nästa veckaÄven bra sugen på 38mm titan
Mycket bra!
40 eller 41a Hade varit nåttSnygg, hoops de tänker/kan göra den i 38mm DS:en
Ring/maila till Swatch Group SE. Brukar va bra att ha att göra medNågon som har sett uppgifter om hur många klockor Certina tillverkar per år? Köpte en Certina på Klockmaster Globen i veckan, bilder kommer
Det var snabbt av dom , för Seiko tar det minst 6v, skickas till Norge för olika typ av garanti problem..Tillbaka från Service!
Hade problem med att dykarförlängningen expanderade för minsta lilla tryck, dvs vek jag handen lite så var det som jag skulle ha tryckt in knapparna. Mailade Certina Finland och det var inga problem, skickade in den via ÅF och fick tillbaka klockan efter ca: 1½ vecka med nytt spänne + fick behålla det gamla spännet + 2 halvlänkar extra vilket var trevligt, nu fungerar spännet normalt igen
Snygg .. vad är det för gummi som sitter på? Köpt vart?38mm titan fantastiskt härliga färger.
Det är ett Barton19mm som jag haft på min Grand Seiko.Snygg .. vad är det för gummi som sitter på? Köpt vart?
Himla trevlig!38mm titan fantastiskt härliga färger.
Snygg .. vad är det för gummi som sitter på? Köpt vart?
Grattis bra snygg den där.Snart skall jag och frugan åka till Kreta, vi stannar där i fyra veckor. Köpte förstås en lämplig klocka inför resan, ”Sea Turtle Conservancy Edition”. Skönt med titan och så tar jag med några extra Natoband att byta med. På bilden också min första Certina som jag fick av mina föräldrar på sjuttiotalet, nu servad av Klockmaster Globen.
Cool duo!Snart skall jag och frugan åka till Kreta, vi stannar där i fyra veckor. Köpte förstås en lämplig klocka inför resan, ”Sea Turtle Conservancy Edition”. Skönt med titan och så tar jag med några extra Natoband att byta med. På bilden också min första Certina som jag fick av mina föräldrar på sjuttiotalet, nu servad av Klockmaster Globen.
JättefinaGrattis bra snygg den där.
Stilig och favorittavla på DS-2:an. Synd att de inte plockat upp den i nuvarande generation DS-2.Snart skall jag och frugan åka till Kreta, vi stannar där i fyra veckor. Köpte förstås en lämplig klocka inför resan, ”Sea Turtle Conservancy Edition”. Skönt med titan och så tar jag med några extra Natoband att byta med. På bilden också min första Certina som jag fick av mina föräldrar på sjuttiotalet, nu servad av Klockmaster Globen.
Himla trevlig!
Snygg .. vad är det för gummi som sitter på? Köpt vart?Himla trevlig!
Dum fråga, men är det lysmassan som lyser så starkt eller är index färgade också?Länk kortad ikväll
Index är lite ljusblåDum fråga, men är det lysmassan som lyser så starkt eller är index färgade också?
Läcker i alla fall! Måste se om jag kan hitta den i butik någonstans .Index är lite ljusblå
Gör det man upplever den helt annat irl spec färgen på insert.Läcker i alla fall! Måste se om jag kan hitta den i butik någonstans .
Länk kortad ikväll
Även bra sugen på 38mm titan
Grymt snygg klocka!Även bra sugen på 38mm titan
Har Aldrich heller gillat Natoband, gör att klockan blir högre och ser lite billig ut, tropic är coolare , är dock en helt personlig känsla..Natobandet är nog inget för mig men tropic gjorde sig riktigt bra på denna.