Fel klocka på bilden? Den där är misstänkt lik en citizenMin andra Certina. Nu har jag en vintage och en ny
Haft det någon enstaka dag men känns som mycket klocka för pengarna. Älskar tyngden i den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel klocka på bilden? Den där är misstänkt lik en citizenMin andra Certina. Nu har jag en vintage och en ny
Haft det någon enstaka dag men känns som mycket klocka för pengarna. Älskar tyngden i den.
HAHAHA! Det har du ju helt rätt i. Fel trådFel klocka på bilden? Den där är misstänkt lik en citizen
Är grymt sugen på en .Denna har allt hängt med ett tag nu.
Slå till vettja, det gjorde jag för ett par veckor sen.Är grymt sugen på en .
Riktigt läcker! Gillar formen på caset och stilen på dykarringenDet blev en sommarklocka i titan. Riktigt fin och perfekta 41mm, iaf för mig. Testade även 38mm ds action i titan men den blev lite väl liten för mig.
Grymt och grattis i efterskott. Måste nog prova en Titan längre fram. 80-timmars gångreserv är ju riktigt bra ocksåHaft den här nån vecka nu, fortfarande väldigt nöjd. Jäkligt bekvämt med att den är så lätt, och älskar claspen. Tidshållningen har varit bra, tappat nån sekund per dygn, hade väl dock hellre sett att den plussat lite men är klart nöjd ändå. Tycker den är mycket snygg också, uppskattar färgen på titanet, som också får en oväntad lyster utomhus med en nästan lite lila/rosa nyans i visst solljus.
Har du tagit dig upp från G-Shock-träsket nu? Eller är det bara en tillfällig paus? Vill minnas att du hade en rejäl samling G:s.Sjukt vad bekvämt den här stora klossen sitter.
Väldigt trevlig klocka. Jag gillar verkligen titanet, både till utseende och den låga vikten.Grymt och grattis i efterskott. Måste nog prova en Titan längre fram. 80-timmars gångreserv är ju riktigt bra också
Verkligen grym sommarklocka det där.
Japp har tagit mig upp därifrån och det träsket är jag nog färdig medHar du tagit dig upp från G-Shock-träsket nu? Eller är det bara en tillfällig paus? Vill minnas att du hade en rejäl samling G:s.
Känner att jag kanske borde ha en två ton i lagårn när jag ska mjölka kossorna kanske de mjölkar merDen är så bra så bra så bra.
I lööv it.
Var faktiskt lite negativt inställd till TT tidigare.. men nu är jag helsåld på det.Känner att jag kanske borde ha en två ton i lagårn när jag ska mjölka kossorna kanske de mjölkar mer
Tvivlar regelbundet om det var rätt val att sälja mitt exemplar. Lite mer efter jag har sett dina bilder på länk
Den blev väldigt trevlig länken! Original till DS-1 så borde inte vara så jäkla blodig att köpa i efterhand hellerTvivlar regelbundet om det var rätt val att sälja mitt exemplar. Lite mer efter jag har sett dina bilder på länk