• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella Certina tråden!

Kommer få bli ett after market band för min del med tanke på flärpen som kikar fram 😅 Kom även med en hel gummibandsdel man kunde skarva på för att bära utanpå eventuell dykutrustning. Aldrig sett tidigare. Ska fota det som följde med sen när det lugnat ner sig hemma 😊

Tillägg: Bandstift med quickrelease i röret med rött lock och bandstiftverktyg i den lilla påsen.

IMG_2979.jpeg
IMG_2980.jpeg
IMG_2981.jpeg
IMG_2982.jpeg

IMG_2984.jpeg
IMG_2985.jpeg
IMG_2986.jpeg

Senast ändrad:
Fan jag är riktigt sugen på den gula men vad är grejen med att sätta "Limited Edition" på tavlan? Utan den texten hade det varit en homerun för mig, men det kan bli en ändå

Tips om någon vill köpa en trevlig 90-talare. En del patina på urtavlan, men annars ett trevligt ur.
Kronan ser inte ut att vara inskruvad. Frågade faktiskt säljaren och enligt honom ska gängen vara ok.

Tillbaka
Topp