Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt bra!Shark mesh på PH1000M, stenhårt
Shark mesh på PH1000M, stenhårt
Blev riktigt bra!
Den blev ett par snäpp hårdare på Shark mesh, passar kanonbra. Tack för tipset förut @Nilas.Se där, så ska det se ut .
Den kombon skojar man inte bort .
Har spanat runt och efter ett shark mesh också men inte beställt något. Vart valde du att köpa från? Eller blev det ett begagnat?Shark mesh på PH1000M, stenhårt
Klickade hem ett från watchwear, snabb leverans när man blir ivrig som jag, kostar inte mer än ett par pizzor och håller en hyfsad kvalité. Går inte att jämföra med tex Staib så klart, men det duger fint att börja medHar spanat runt och efter ett shark mesh också men inte beställt något. Vart valde du att köpa från? Eller blev det ett begagnat?
Jäkla va braShark mesh på PH1000M, stenhårt
Klickade hem ett från watchwear, snabb leverans när man blir ivrig som jag, kostar inte mer än ett par pizzor och håller en hyfsad kvalité. Går inte att jämföra med tex Staib så klart, men det duger fint att börja med
Bra tips, skulle i mitt tycke bli ännu bättre. Det får bli nästa steg, återkommer med uppdateringOm man sen skulle vilja tona ner lite bling och gå åt det borstade hållet emellanåt så kan man ju borsta ena sidan av meshlänken, shark-mesh är ju oftast vändbart. Så gjorde jag och det blev grymt bra, Scotch-slipduk fixar det enkelt .
Jag är nästan säker på att Isofrane/Borealis hade varit en mördande kombo... Iso brukar vara så där härligt tjocka också. Värt att prova kanske?Köpte ett gummi från watchwear. Väldigt bekvämt och gav perfekt balans till klockan! Ett problem dock.. Bandet är för tunt i anslutning till klockan så bandhornet sticker upp över bandet. Det hade inte gjort mig något rent estetiskt, men på den här klockan är går bandhornet ut i en vass kant Blir farlig att använda när min 3 åring vill brottas
Jo men det har jag testat! Det fungerar kanon men är lite klumpigt till vardags nu när man har mycket tröjor, jackor och vantar som åker av och påJag är nästan säker på att Isofrane/Borealis hade varit en mördande kombo... Iso brukar vara så där härligt tjocka också. Värt att prova kanske?
Ah, jag förstår. Men fantastiskt snyggt är det. Perfekt till sommaren då!Jo men det har jag testat! Det fungerar kanon men är lite klumpigt till vardags nu när man har mycket tröjor, jackor och vantar som åker av och på
100%!Ah, jag förstår. Men fantastiskt snyggt är det. Perfekt till sommaren då!
Luggmått? Hittar det ingenstansKöpte ett gummi från watchwear. Väldigt bekvämt och gav perfekt balans till klockan! Ett problem dock.. Bandet är för tunt i anslutning till klockan så bandhornet sticker upp över bandet. Det hade inte gjort mig något rent estetiskt, men på den här klockan är går bandhornet ut i en vass kant Blir farlig att använda när min 3 åring vill brottas
Gillar den på det bandet. Bekvämt?Känns onekligen prisvärd.
Gillar den på det bandet. Bekvämt?
20 mm.Luggmått? Hittar det ingenstans
Finns att köpa på massa ställen. Sök på ”ribbed nato” så hittar du20 mm.
Bild snodd från diveintowatches på instagram. Tycker det gröna passar sjukt bra, någon som vet var man kan tänkas köpa det?
20 mm.
Bild snodd från diveintowatches på instagram. Tycker det gröna passar sjukt bra, någon som vet var man kan tänkas köpa det?
Finns att köpa på massa ställen. Sök på ”ribbed nato” så hittar du