Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Följde med ett kardborre.Ni som har köpt den nya gula/orangea Ph1000m. Fick ni endast med ett gummiband eller följde det även med ett extra "kardborreband"?
Ok då har man missat att skicka med det. Tack!Följde med ett kardborre.
Fick du med gummiförlängningen?Ok då har man missat att skicka med det. Tack!
Japp den följde med men inte kardborrebandet. Har mailat butiken och hoppas på att de löser det.Fick du med gummiförlängningen?
Fråga om du kan få en avsedd för handled. Jag fick en som passar bra runt halsenJapp den följde med men inte kardborrebandet. Har mailat butiken och hoppas på att de löser det.
Då lär den vara galet stor på mina 16.5cm handlederFråga om du kan få en avsedd för handled. Jag fick en som passar bra runt halsen
Snyggt det där med tycker jag! Vad är det för band?Snyggast på länk, bekvämast på textilband
Certinaband! Kommer med 39mm PH-modell men köpte det löst för att variera med länkenSnyggt det där med tycker jag! Vad är det för band?
Intressant utveckling. Mailat med Stjärnurmakarna och de har i sin tur pratat med Certina och fått infon att ovan band inte följer med utan endast gummibandet medföljer.Följde med ett kardborre.
Kul! Är det Powermatic 80? Aldrig ägt någon klocka som gått så bra så lång tidTidshållningen är orimligt bra på den här, buren varje dag och gått 0.6 sekunder plus på 59 dagar. Bättre än quartz
Japp.Kul! Är det Powermatic 80? Aldrig ägt någon klocka som gått så bra så lång tid
Jag köpte nyss en av stjärnurmakarna och fick inte heller med extra bandet.Intressant utveckling. Mailat med Stjärnurmakarna och de har i sin tur pratat med Certina och fått infon att ovan band inte följer med utan endast gummibandet medföljer.
Någon i tråden som köpt från Stjärnurmakarna och ändå fått med det extra bandet?
EDIT: fick nu själv svar från Certina att det extra bandet ska ingå. Blir att kontakta Stjärnurmakarna igen.
EDIT 2: Nu har det förhoppningsvis löst sig. Certina har kontaktat Stjärnurmakarna som skickar ut band till mig.
Hör av dig direkt till Certina så löser dem detJag köpte nyss en av stjärnurmakarna och fick inte heller med extra bandet.
Har du lust att dela din mailkonversation via PM/email?
Galet bra siffror!Tidshållningen är orimligt bra på den här, buren varje dag och gått 0.6 sekunder plus på 59 dagar. Bättre än quartz
Du skojade verkligen inte om längden på bandetFråga om du kan få en avsedd för handled. Jag fick en som passar bra runt halsen
Säkerligen anpassad för torrdräkt + underställ. Tooligt och coolt men opraktiskt för vardagsbruk med andra ord.Du skojade verkligen inte om längden på bandet
Perfekt att ha när man bär klockan runt halsen alt låret
Hittade ett curved gummi i lådan blev ok
I min lådaHej vart hitta du denna armband `?
Nöjd med banden?Nya kläder. Orange sparas till vår/sommaren tror jag.
Mycket nöjd! Bra band för pengen.Nöjd med banden?
Slängde på min idag ändå..
Min prx och min ds action diver håller också tiden typ +-1s/dygn, galet egentligen! Ruggigt nöjd med powermatic 80!